donderdag 3 mei 2012

postheadericon De 'perfecte' nagels, helaas voor even..

Perfecte gelakte nagels of onwijs trots op je nail-art, omdat je nail-art na lang oefenen éindelijk eens goed gelukt is. Kostbare tijd aan je manicure besteed en binnen een seconde is het gebeurt. Je tikt met je nagel die nog niet helemaal goed gedroogd was tegen de kast aan. Flink balen dat je mooie nagels verpest zijn. Herkennen jullie dit? Wat ga je doen, ga je je de nagellak er af halen en je nagel weer opnieuw lakken, of kan je hier niet zo van balen en ga je gewoon de deur uit? Voor mij is het een flink baalmoment.


Aan de nail-art hierboven heb ik niet onwijs veel werk besteed, maar ik had helaas geen tijd op dat moment om deze nagel weer opnieuw te gaan lakken. Vaak ben ik helemaal klaar om weg te gaan en bedenk ik mij opeens, dat ik 'even' snel een ander kleurtje op mijn nagels wil. Vaak omdat het beter bij mijn kleding past, omdat ik weer eens op het laatste moment weer een totaal andere outfit uit de kast heb getrokken.

Iedere keer als die dag naar mijn nagels keek, irriteerde ik mij aan de beschadiging op mijn nagellak. Als ik de tijd zou hebben dan had ik het zeker overnieuw gedaan. Het gebeurt wel eens dat ik een paar keer nagellak er afhaal, omdat het voor mijn gevoel nog niet helemaal 'perfect' zit. Perfect is niet helemaal het goed woord, maar ik kan niet anders omschrijven wat ik bedoel.. Ik kan namelijk helemaal niet perfect mijn nagels lakken, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel.

Hoe gaan jullie hiermee om? Zou je hiermee naar buiten gaan, omdat het je niet zoveel uitmaakt dat je nagels beschadigd zijn, of ben je ook zo'n perfectionist zoals ik ben en herken je mij hier helemaal in? 

21 comments:

Paola zei

Ik ben heel perfectionistisch! Als ze beschadigt zijn dan moet de lak er echt af! 

Sofie zei

Ik kan er echt niet tegen wanneer ik zoiets voor heb. Sterker nog, ik begin er aan te prutsen, waardoor ik het alleen maar erger maak. Ik haal mijn nagellak van de verprutste nagel en doe het opnieuw als er tijd, maar anders ga ik nog liever met 1ongelakte nagel de deur uit, dan met zoiets. Daar wordt ik echt gek van!

Fleur zei

Oh dit komt mij zo bekend voor!
Ik kan ook echt niet tegen chips of als er iets af is, het liefst haal ik het er dan meteen af.
Dat is echt iets waar ik panisch voor ben!
En het rare is dat als ik dat bij andere zie dat ik daar dan weer geen last van heb..

Tessa mastenbroek zei

Dan gaat het er toch echt af... Ik heb wel eens bad-lak-days.. dan wil 1 nagel gewoon NIET lukken.. soms moet ik die wel 20x opnieuw doen terwijl de rest allang klaar is.. Gister had ik zo'n dag

Charile zei

Ik haal het er altijd gelijk af ^^

Mariette zei

Komt heel bekend voor!
Meestal lak ik er gewoon over heen of opnieuw.

Liefs, Mariette

Tessa mastenbroek zei

en een nog grotere ergernis is als je de nagels prachtig gelakt hebt, je er na 1 dag al chips in hebt en nergens nagellakverwijderaar hebt tot een paar dagen later.... argh

Eve zei

Heel herkenbaar.. Bij mij reulteert het er vaak i dat ik ALLES er af haal. }:-(

Esmay zei

Ik herken 't . Vaak haal ik dan álles eraf. Ik kan daar dan heel snel chagrijnig om worden haha. Don't ask me why, maar ik vind 't verschrikkelijk!

Beautynailsfun zei

Als het echt een flinke 'buts' is, dan doe ik het opnieuw hoor! Vaak lak ik ook mijn nagels nog even in de auto, voordat ik weg ga. Als ik dan mijn handen aan het stuur heb, kunnen ze mooi drogen... ;)
Maar dit kleine deukje zou ik niet super storend vinden denk ik... Waarschijnlijk ziet niemand het, alleen jij! Want iedereen kijkt toch meteen naar de mooie NailArt!

Souhailla zei

Ik gebruik geen nagellak maar als het bij mij zou gebeuren zou ik erg chagrijnig worden haha.

Pippi zei

Als ik een fikse beschadiging aan de nagels heb opgelopen begin ik vaak helemaal opnieuw. Als ik weinig tijd heb, maar toch netjes voor de dag wil komen grijp ik altijd naar oude vertrouwde lakjes waarvan ik weet dat ze bijna extreem snel droog zijn.

Liesbeth zei

Haha, zo herkenbaar. Meestal begin ik gewoon opnieuw. Nu had ik laatst echt geen zin en ik dacht 'och niemand ziet het', maar ik heb me er de hele dag als een gek aan lopen ergeren. Dus vanaf nu geef ik gewoon toe aan mijn neurotisch gedrag en begin ik opnieuw :D

Nyria zei

Ik herken mijzelf hier wel in, zelf zien mijn nagels er vrij kort uit nu. Ze breken vaak af wat heel vervelend is.
liefs, xxx

Miriam zei

Oohhh ja dat zijn echt baal momenten ja. Heb het geregeld, meestal kom ik dan perongeluk met 1 vinger over een nagel heen ofzo. Kan ik wel chaggie van worden ja. Maar over je nailart; je flaw is vergeven ;-) Vind de kleur erg mooi en de print ook!

Renee zei

Ik doe dan wat remover op een wattenstaafje en ga snel even over het plekje zodat er geen "bult" meer is. (dus wat omhoog steekt weghalen) en dan snel een beetje op het plekje opnieuw aanbrengen. Tadaaaa! Gefixed;)

Miss Langhaar zei

Ik heb dat echt altijd, vaak beschadig ik mijn nagels door.. jawel, doordat ik mijn camera uit de kast wil halen om foto's voor een notd te maken -_-
Als de lak nog niet helemaal droog is glanst het zo mooi hé...
Maar ik laat het er met beschadiging alsnog een dag of 2 op hoor. 1 nagel opnieuw doen lukt me ook niet, dan komt er remover op mijn andere nagels ook en kan ik ze toch allemaal opnieuw doen.

lovefornailart zei

Ik herken dit helemaal! Of je wappert eventjes met je handen, en je stoot je hand tegen een stoel ofzo. Meestal haal ik het er dan weer helemaal af, want dan ben ik er een klein beetje klaar mee hahaha. Je kan idd ook met wat remover op een wattestaafje ( eerst goed afdeppen, niet te nat maken dus! ) even zachtjes over het plekje wrijven, en daarna met een klein penseeltje dat stukje proberen bij te werken, meestal geeft dat een mooi resultaat. En anders moet je het overnieuw doen.....

Miranda zei

Ik herken het wel eens ja. Ik haal het er dan vaak wel weer af, tenzij het echt niet anders kan.

inassje_ zei

Geweldig gedaan!

http://inass-myfashion.blogspot.com/

xx

Priscella zei

Heel herkenbaar!! ik ben pietje precies kan soms wel tig keer mijn nagels opnieuw lakken als het niet netjes genoeg is 
dus ja als er in 1 nagel een deukje zit of beschadiging gaat het er meteen vanaf en begin ik weer opnieuw


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights