maandag 20 februari 2012

postheadericon Wishlist Jackets/blazers Spring 2012

Jackets en Blazers daar ben ik echt gek op. Dat soort jasjes zijn helemaal mijn ding. Als een blazer in de winter en gewoon als jasjes in de zomer. Deze items komen bij mij altijd goed van pas. Ik heb er dan ook echt wel een zwak voor. Als ik uit winkelen ga, dan kom ik meestal wel een jasje tegen die ik het liefst eigenlijk ook aan mijn collectie wil toevoegen. Ik heb gewoon een echte jasjes-tik.

1 Een peachy - koraalkleurige blazer zou ik graag nog willen hebben voor in het voorjaar. Deze geweldige blazer is van Miss Selfridge en is te koop voor 40 pond, ongeveer 48€.
2 Dit exemplaar is in vele vormen en stijlen te zien. Ik had hem eerst van Zara op het oog en nu deze leuke van Vero Moda, die te koop is bij Sans-online voor 54.95€
3 Een felroze blazer mist eigenlijk nog in mijn kast. Ik hoop een leuk exemplaar nog een keer te kunnen toevoegen aan mijn kledingkast. Deze roze blazer is er één van Vero Moda te koop bij Sans-online voor 39.95€
4 Een bikerjasje wat eigenlijk een musthave is voor het komende voorjaar. Dit exemplaar is van Miss Selfridge en is 52 pond, ongeveer 62€.
Heel toevallig dat vier jasjes, maar uit twee webshops komen. Wanneer ik leuke items zie dan sla ik deze altijd op in een mapje, zodat ik later nog eens kan kijken of ik het item bestel, of dat ik het toch maar laat zitten. Ik heb al een paar maanden geen nieuw jasje gekocht, dus ik vind dat ik voor het voorjaar er zeker nog wel één mag kopen.

Hebben jullie ook net als ik een bepaalde tik, een bepaalde verslaving op het gebied van Fashion?

13 comments:

Tedje zei

De roze is mooi!

Charile zei

heel leuk :D

Lianne zei

leeuke blazers Kelly

Chantal zei

Ik vind ze ook allemaal erg leuk!

Bellachique zei

Ik ben verslaafd aan jasjes de laatste tijd! Vooral het leren jasje s echt mooi :).

Mariel zei

De roze blazer <3

Pippi zei

Jasje nummer 4! Zou geweldig staan bij mijn fashionverslaving: zwarte zijden jurken:)

Mariette zei

Wauw wat een mooie blazers allemaal!

Liefs, Mariette

Paola zei

Ik vind ze ook allemaal erg leuk!

Juudith zei

Oeee nummer 4 is echt zoooo tof!!

charr zei

Ik heb vandaag 2 blazers gekocht. een fel roze en mintgroene.x

Nyria zei

De roze blazer staat ook al zo lang op mijn wishlist.
Liefs, xxx

LottedeJ zei

Die zalmroze blazer is echt prachtig, liefde!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights