donderdag 16 februari 2012

postheadericon Catrice - Meet me at coral island

Mijn favoriete nagellak van Catrice, blijft gelukkig in het assortiment zitten, waardoor nog veel mensen kunnen genieten van deze prachtige koraal-kleur. Koraal kleuren vind ik erg mooi in make-up, maar ook in kleding. Ik merk ook aan de nieuwe lente collecties dat koraalkleurig er nog er inzit en van mij mag deze tint nog wel in het mode beeld blijven. Deze kleur steekt heerlijk af bij mijn bleke handjes.
De lakt prima en is van goede kwaliteit, wat we van Catrice gewend zijn. Dit flesje is nog van de 'oude collectie' en bevat daardoor ook nog het gewone kwastje zoals we van Catrice gewend zijn. De laatste tijd is er wat afgewisseld in Limited Edition met nieuwe kwastjes. De nieuwe lakken die 1 februari zijn uitgebracht voor het lente/zomer seizoen bevatten wel de nieuwe kwastjes. Ik heb daar al erg veel positieve ervaringen over gehoord, maar helaas kan ik daar nog niet over mee praten, omdat ik de nieuwe lakken hier nog niet heb gespot.



De laatste twee foto's zijn in direct zonlicht genomen en dan zie je dat deze koraalkleurige nagellak, soms roze lijkt, maar als je in een ander licht kijkt, lijkt de kleur eigenlijk wel weer wat roder. Ik vind het een hele mooie lak en ik vind dat deze lak wel bij ieder seizoen past. Sowieso ben ik er voor om ook in de winter wat fellere kleuren te dragen.

Hebben jullie het al gehad met de koraalkleurige trend, of mag de koraal-kleur ook van jou nog even in het straatbeeld blijven? Wat is jouw favoriete Catrice nagellak van dit moment?

27 comments:

Chantal zei

Oja, dit vind ik ook zo'n mooi lakje!

Nyria zei

Deze heb ik eergister ook gekocht. Echt een prachtige kleur.
Liefs, xxx

Desiree zei

Ik vind koraal/peachy kleuren erg mooi, maar als ik ze op mijn nagels doe ben ik ze op een of andere manier snel zat, haha ;p

Jennifer zei

Ik denk dat ik deze kleur van het zomer weer vaker ga dragen. Ik was afgelopen zomer ook fan van deze kleur, dus ik weet zeker dat ik deze vaker ga dragen straks.

Femke Vrieswijk zei

ik hou wel van zulke tinten :D

debora zei

deze beauty heb ik ook !

Pippi zei

Koraal is absoluut mijn kleur niet, maar hij staat dus wel aardig bij mijn getinte huidskleur.
De afgelopen dagen heb ik de hele nieuwe Catrice collectie gekocht en ik ben zeer gecharmeerd van Put Lavender On Agenda.

Miranda zei

wat een prachtige kleur;D

Bellachique zei

Hele leuke zomerse kleur! Wat zijn je nagels trouwens mooi lang!

Carola zei

Wat zijn je nagels lang Kelly! Dat was het eerste wat me opviel bij het zien van de swatches. 

Mijn favoriete catrice lak van dit moment is absolutely chinchilly. 

Anoniem zei

Super mooi!

Retro-elke zei

Toffe kleur! 

Paola zei

echt een prachtig kleurtje!

Juudith zei

Ik vind het echt een tof kleurtj!!

Tedje zei

Ik heb deze kleur ook, ben er ontzettend blij mee! Zo'n lekker zomers kleurtje!

Lisa zei

Hele mooie kleur :) 

Mariel zei

Mooi kleurtje, ik heb hem ook :)

Danice zei

Wow wat een mooi kleurtje, het past inderdaad wel bij ieder seizoen. Ik vind je lay-out veranderingen ook geslaagd!

Kelly zei

Dank je wel Danice, prachtige kleur die het heel goed doet op je nagels. Lekker opvallend kleurtje. Leuk dat het je is opgevallen dat mijn lay-out veranderd is! Ik ben er zelf erg tevreden mee!

Kelly zei

Heerlijke kleur hè! Ik heb hem ook alweer een tijd in mijn bezit, maar ik blijf hem erg mooi vinden.

Kelly zei

Dank je wel Carola! Mijn nagels waren inderdaad erg lang op de foto's, maar omdat mijn wijsvinger steeds afbreekt, omdat ik een hem een keer hem keihard heb gestoten, heb ik helaas de rest iets moeten bijvijlen. Hopelijk wordt mijn nagel van mijn wijsvinger weer wat sterker.

Kelly zei

Dank je wel! Ik hoop ook echt dat mijn nagels snel deze lengte weer krijgen. Helaas heb ik ze iets moeten bijvijlen, omdat de nagel van mijn wijsvinger helemaal was afgebroken.

Kelly zei

De gehele Catrice collectie, ohh wow mag ik nu even heel hard zuchten. Ik ben zo jaloers dat ze naar mijn weten overal al in de winkels liggen, behalve in mijn buurt, grrrrr. Ik zal als ze hier liggen, ook eens naar Put Lavender On Agenda, want ik vind jouw nagellakkeuze wel in de buurt van de mijne liggen hihi.

Kelly zei

Ja het is echt een ideaal lakje voor de zomerse dagen! Heerlijk fel kleurtje, zowel leuk op je handen als op je teennagels.

Kelly zei

Ohhh wat zonde! Koraalkleuren zijn zo mooi! 

lol zei

Wat is de titel van dit nagellakje??

sharonnetje zei

Hoe heet deze kleur??


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights