zaterdag 5 november 2011

postheadericon Nieuwe Layout

Ik was mijn layout al een lange tijd zat, vooral mijn header. Ik vind deze header eigenlijk ook maar saai. Ik wil ook zo'n leuke header met foto's, maar ik ben echt a-technisch in dat soort dingen. De layout zelf vind ik een stuk beter. Ik wilde een rustiger geheel creëren. Omdat ik overging van de oude naar de nieuwe layout, moest ik mijn intense debate comments system ook even overzetten. Het kon zijn dat je daardoor even geen comment kon achterlaten. Als het goed is doet alles het nu weer zoals het moet. 

Wat vinden jullie van de layout? Hebben jullie nog tips voor mij, of willen jullie nog wat veranderd zien?

Update: Dank jullie wel voor de tips! Ik ga er mee aan de slag!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights