vrijdag 14 oktober 2011

postheadericon Ik ben op vakantie!

EIN-DE-LIJK is het zover, ik ga op mijn welverdiende vakantie al vind ik het zelf. Dit jaar is erg druk en hectisch voor mij geweest met mijn stage en het afstuderen. Ik heb geen moment rust gehad tussendoor, ben meteen invalwerk gaan doen. Ik heb het de laatste tijd ook een beetje te druk gehad, ik had wat eerder rust moeten nemen, merk ik aan mijn eigen lichaam. Gelukkig is het nu zover en ga ik 8 dagen op vakantie en ben ik als ik thuis kom ook nog eens een week vrij! Vandaag om half 5, als er geen vertragingen zijn, dan ga ik de lucht in!
8 dagen lang, nou eigenlijk 7, want de eerste dag kom ik midden in de nacht aan, ga ik samen met Timothy, genieten in het heerlijke Alanya (Turkije). Dit is niet de eerst keer dat we naar Turkije gaan. Ik ben zelf ooit als kind wel in Alanya geweest, maar ik weet er eigenlijk niets van af. We komen vrijdag avond aan op Antalya en we hebben dan nog 2,5 uur transfer naar Alanya. We komen dus midden in de nacht aan. Ik hoop dat de vliegreis en de transfer een beetje meevallen. Ik houd echt niet van reizen. Ik denk dat we als we ingescheckt zijn, meteen naar bed gaan, want zaterdag wordt het nog lekker weer en dan krijgen we twee dagen heftige regen. Volgens de weersvoorspellingen, wordt het dinsdag tot en met vrijdag weer aardig weer gelukkig. Ik ben allang blij als ik in ieder geval één keer in mijn bikini op het strand kan liggen.

Ik vond het erg lastig inpakken. Ik ben gewend om op zomervakantie te gaan en dan neem ik eigenlijk alleen maar korte dingetjes mee. Het is nu eind Oktober en het is niet meer zo warm als in de zomer. De temperatuur is wel aangenaam, zo rond de 25 graden.

Dit is het all-inclusive hotel waar ik de 8 dagen in verblijf.  Ik zie mijzelf al liggen! 

Foto's vorig jaar.

Ik heb als alles goed gaat artikelen ingepland tot en met 22 oktober. Ik kom in de nacht van 21 op 22 oktober thuis, maar mijn zusje viert de 22e haar verjaardag, dus ik kan meteen weer op pad. Vanaf de 23e zal ik weer actief aanwezig zijn op mijn blog. In de tussentijd vind ik het erg leuk als jullie net als tijd jullie comments achterlaten. Heb ik wat te lezen, als ik een week vrij ben! Ik kan één ding alvast verklappen. In de tijd dat ik op vakantie ben, komt er ook een winactie online! Ik ben de laatste tijd ook erg actief op mijn Facebookpagina. Ik heb wat leven in mijn Facebookpagina geblazen, maar het is natuurlijk niets zonder jullie. Ik zou het leuk vinden als jullie mijn Facebookpagina 'liken'!

Duimen jullie voor me dat het mooi weer wordt? Tot 23 oktober! Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights