zaterdag 15 oktober 2011

postheadericon Awakening by China Glaze

Vandaag heb ik één van de bijzondere lakken in mijn nagellakrek voor jullie geswatchd. Ik heb het over Awakening van China Glaze. Een mooie duochrome lak. Ik heb ook wat meer foto's gemaakt, omdat de lak op iedere foto anders overkomt.





Ik vind dit echt een prachtige lak, die zowel voor mij in alle seizoenen gedragen kunt worden. De paarse lak met een oranje gloed er doorheen is voor mij erg speciaal. Ik heb nog nooit een lakje zoals deze gezien!

Wat vinden jullie van deze lak, vind je hem net zo bijzonder als ik hem vind?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights