zaterdag 24 september 2011

postheadericon Trind Caring Colors Najaarskleuren 2011

 CC 141 // CC 142 CC 143 // CC 144
 
Verrast was ik door het persbericht dat Trind mij stuurde, met foto's van deze prachtige, najaarskleuren. Trind heeft nauwlettend het nieuwe kleurenpallet van de najaarsmode 2011 bekeken. Zij is er voor haar Caring Color range wederom in geslaagd een limited edition collectie samen te stellen die perfect aansluit op het najaarsmode beeld met de vier nieuwe metallic tinten: off white, zeegroen, indigoblauw en aubergine.
De lakjes hebben helaas geen namen gekregen maar nummers. Ik vind het erg prettig als lakjes namen hebben, dan onthou ik de lakjes ook beter. Helaas is het niet zo en moet ik het doen met de nummers. De nieuwe kleuren spreken mij erg aan, behalve de off white. Ik ben niet zo van de witte nagels. Ik heb liever iets van een kleurtje op mij nagels. De andere drie kleuren zijn helemaal mijn ding. De nailrepair van Trind heb ik een lange tijd met plezier gebruikt en mijn nagels zijn er een stuk sterker door geworden. Ik heb ook al meerdere Caring Colors van Trind in mijn bezit en ik kan ze ook iedereen aanraden.
 
Trind Caring Colors zijn speciaal ontwikkeld om mooie nagels mooi en in optimale conditie te houden. De Trind Caring Color formule is een uitgebalanceerde mix van werkende ingrediënten die de nagels verzorgen terwijl de lak tegelijkertijd een prachtige kleur geeft. De kleurlakken zijn van een professionele kwaliteit die makkelijk aan te brengen zijn en, heel belangrijk, ook lang mooi blijven! De limited editions verschijnen naast het reguliere assortiment van 24 kleuren.
 
De nieuwe, limited editions colors zijn te verkrijgen bij de bekende verkooppunten, Douglas, Etos en Da. Het kan zijn dat Trind alleen te verkrijgen is in de grotere filialen. De nieuwe Caring Colors zijn te koop voor  9.95€ per stuk.

Wat vinden jullie van de nieuwe limited edition van Trind?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights