zaterdag 24 september 2011

postheadericon Outfit of the day - 18 september '11

Mijn zusje vierde 18 September haar verjaardag. Ik besloot om mijn nieuwe jasje aan te trekken, met een zwart jurkje en ik besloot er bij, niet voor een standaard zwarte of grijze legging te gaan, maar ik trok mijn oudroze maillot aan. Ik had voor mijn zusje Joyce een mandje in elkaar gezet, met onder andere een cadeaubon er in van de Intercity. Benieuwd naar mijn gehele outfit?
Ik moest natuurlijk even een rondje lopen in de Intercity, waar ik dit jasje tegenkwam. Ik had al bedacht, dat ik een outfit foto wilde maken in haar tuin, want ze hebben echt een prachtige tuin, nou tuin zeg maar gerust park. Eigenlijk zou ik veel vaker foto´s moeten maken in deze tuin, het is daar echt prachtig. Het weer zat ook gelukkig nog even mee en een zusje is altijd handig om even als fotograaf te dienen.

Jurkje: Vila
Jasje: Intercity
Riem: Intercity
Maillot: HM
Schoenen: Taft

Wat vinden jullie van mijn nieuwe jasje en mijn gehele outfit? Laat het mij weten in de comments!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights