woensdag 14 september 2011

postheadericon Gold Dress

De metallic trend vind ik op nagellakgebied meteen vanaf het eerste moment al leuk. Ik droeg daarvoor al wel eens metallic kleuren, zelfs soms in combinatie met mijn matte topcoat. Nu zie ik overal ook metallic kleuren in kleding. Ik weet niet heel goed wat ik er van moet vinden, ik vind het namelijk echt heel erg opvallend.  Misschien zelfs té opvallend voor mij. Ik had een goud shirtje gepast en ik vond het toch meer voor met de feestdagen in December.

Ik heb nu bij Zara het bovenstaande goude jurkje gespot en deze vind ik toch stiekem wel erg leuk. Ik ga even nadenken tot het eind van de maand en als ik hem dan nog graag wil, dan ga ik hem even passen in de winkel, of gewoon bestellen. 

Het jurkje kost 49.95 en is te vinden in de webshop van Zara.

Voor de liefhebber, nog een metallic jurkje. Deze kost ook 49.95€ en is te vinden in de webshop van Zara.
Dit jurkje is niet mijn ding, maar misschien dat jullie het wel iets vinden!

Wat vinden jullie van de metallic trend op fashion gebied?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights