vrijdag 9 september 2011

postheadericon EOTD Black and Pink

Ik heb alweer een lange tijd geen ooglook gepost, omdat ik de laatste dagen erg veel moet werken en ik dan toch kies voor wat neutrale kleuren, omdat ze op mijn werk ook niet zitten te wachten op heftige oog- en makeuplooks. Het is voor jullie niet erg interessant, om meerdere keren een ongeveer dezelfde look te zien, maar dan weer met wat andere bruintinten. Ik zie graag ook diverse en verschillende dingen op blogs/sites.
Voor de look heb ik gebruik gemaakt van mijn Matte palette van de shop van Shirley, neem een kijkje op  dashicabeautyshop en mijn Metallic stones palette van Zoeva. Ik heb eens geprobeerd om met andere kleuren te werken, dan kleuren waar ik snel naar grijp. Zwart en roze gebruik ik echt nooit. Smokey eyes staan mij namelijk echt niet, dus ik gebruik gewoon niet snel zwart. Ik gebruik eerder gewoon een donkere bruine en ik wissel alleen nog wel eens af tussen matte en shimmer.

Ik heb een poging gedaan om mijn ogen een beetje een zwarte kleur mee te geven. Dit kan natuurlijk veel heftiger, maar ik ben daar niet zo van. Mensen vonden deze look al erg heftig voor mij en het viel iedereen ook gelijk op!

 Zoeva metallic stones palette
88 matte palette

Wat vinden jullie mijn EOTD?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights