zaterdag 10 september 2011

postheadericon Eens wat anders met je nagels.

De titel zegt het al, eens wat anders met je nagels. Wil je net als ik, eens variatie aanbrengen in het lakje van je nagels, dan moet je maar even goed naar de boven- en onderstaande foto's kijken, als je dat een leuk idee lijkt. Zoals jullie allemaal weten ben ik redelijk verslaafd aan nagellak, zelfs ik zie ik dat het toch wel een verslaving is geworden. Het is namelijk ook weer niet zo, dat ik gek word als ik geen nagellak kan kopen en ik geef ook geen honderden euro's uit. Ik koop gewoon soms wat lakjes. Ik kan denk ik wel zeggen, dat ik alle kleuren wel in mijn stash heb zitten!
Ik wil soms alleen wel eens wat variatie is de manier hoe ik mij nagels lak, of met Konad, of met waterdecals. Vandaag heb ik een gekleurde french tip aangebracht. Ik ben begonnen met de nagelverharder van Herôme, dat is echt trouwens een wondermiddel. Mijn nagels zijn sindsdien zo opgeknapt en ze zijn zelfs voor mijn doen superlang! De nagelverharder heeft een natuurlijke glans van zichzelf er in, dus dat is wel erg mooi als je french tips hebt. Ik heb lang voor mijn nagellak rek gestaan en ik wilde eens wat anders dan zo'n wit randje op mijn nagels. Ik heb gekozen voor het mooie lakje Choose me van Essence. Ik had namelijk die dag deze ring op en ik vond het wel erg leuk staan bij mijn ring.
Doen jullie wel eens wat anders met je nagels, dan gewoon je gehele nagel lakken en klaar! Wat vind je van gekleurde french tips? Zouden jullie dit dragen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights