donderdag 7 juli 2011

postheadericon Win een H&M pakketje bij Diva Of Geneva

Vandaag is het een grote dag voor mij, want vanmiddag reizen familie en mijn vriend af naar mijn school, om bij mijn diploma uitreiking te zijn, omdat zij ongelooflijk trots zijn dat ik mijn diploma heb gehaald. Drie jaar lang heeft deze opleiding mijn bloed, zweet en tranen gekost, omdat het persoonlijk soms een zware opleiding voor mij was. Het voelt als een grote dag, omdat ik erg benieuwd ben wat mijn SLBer over mij te zeggen heeft en hoe mijn cijferlijst er uit zal zien. Het is voor mij een feestdag en ik ben al weken aan het bedenken wat ik aan ga trekken morgen middag. Ik denk dat ik het nu weet, een strapless jurkje met een poeder panter printje van de h&m. Ik ben benieuwd of ik mij daar morgen op mijn gemak in voel, of dat ik toch weer iets anders uit de kast trek. 

Ik vind dat jullie een cadeautje verdienen, omdat jullie mij allemaal zo onwijs goed gesteund hebben. Het deed mij zo goed om de lieve berichten van jullie te lezen op mijn blog, of op twitter. Ik zou jullie het liefst allemaal een H&M pakketje willen geven.

 Eyeshadow in de kleur Hot Sand

Eyeshadow in de kleur Expose your self

Nagellak in de kleur Ocean Sand


Wat zijn de voorwaarden op mee te doen met mijn winactie?

Verplicht:
1. Volg mij via GFC en of via bloglovin'
2. Laat een reactie achter op dit artikel

Niet verplicht, maar het zijn extra kansen om te winnen:
3. Volg Kellss88 op twitter en tweet het volgende: Win een leuk H&M pakketje op http://divaofgeneva.blogspot.com/ en volg @Kellss88 (1 entry extra)
4. Like dit artikel op bloglovin' (2 entry's extra)

De winactie start vandaag donderdag 7 juli en zal eindigen op woensdag 13 juli. De winactie duurt een week en donderdag 14 juli zal ik random de winnaar trekken.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights