woensdag 6 juli 2011

postheadericon What do u think?



 Zondag moest en zou ik ook even langs de Kruidvat gaan natuurlijk. Ik wilde even kijken of de nieuwe LE er al was van Catrice of van Essence. Die van Catrice was er wel, maar er was al onwijs veel geplunderd. Ik heb één ding weten te bemachtigen en die komt later nog online op mijn blog. Ik wilde nog een leuk oranje lakje hebben, maar niet te fel en niet te pastelkleurig. Ik kwam uit op What do u think? van Essence. In het flesje zag ik wat gouden shimmers zitten, ja daar is mijn favoriete shimmer weer haha. Helaas zijn deze niet terug te vinden op mijn nagels. Je moet heel goed kijken wil je wat shimmers zien zitten, dat vind ik wel erg jammer. Van mij hadden deze gouden shimmers wat meer uit de lak mogen springen.
 Na het op doen van één laagje, was het lakje totaal niet dekkend en nog onwijs streperig. Ik dacht toen nog, oh nee dit wordt echt niets. Na het tweede laagje werd het al iets beter, maar voor een mooi resultaat is er echt nog een derde laagje nodig helaas. Ik heb zelf altijd het idee als een lakje drie laagjes nodig heb, dat hij ook veel sneller chipt. Ik heb dit al vaker ervaren, maar bij dit lakje heb ik (nog) geen chips na een dag, dus volgens mij valt deze wel mee met het snelle chippen. Ik vind sommige Colour & GO lakken van Essence, qua substantie vaak aan de te dikke kant. Bij dit lakje viel het mij heel erg mee!
Ik vind dit lakje al met al echt het ideale oranje kleurtje! Niet te fel, niet te pastel, maar gewoon lekker opvallend oranje en dat voor de geweldige prijs van €1.29. Volgens mij is dit lakje ook wel erg leuk voor op je tenen. Ik ga het nog maar eens uitproberen hihi. What to u think? is te vinden in het vaste assortiment van Essence bij de Kruidvat.

Waren jullie al bekend met What do u think?


0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights