vrijdag 15 juli 2011

postheadericon Tag: top 10 award

De top 10 award heb ik gekregen van Natascha, hartelijk bedankt daarvoor! Ik heb besloten om de tag over te nemen, omdat ik het een onwijs leuke tag vind om te lezen bij de andere bloggers en ik wil ook graag mijn 10 favorieten producten delen met jullie.

Regels:
• Bedank de persoon van wie je de award hebt gekregen en link naar hun blog
• Zet de top 10 award foto op je blog
• Maak een lijst met je top 10 cosmetica
• Tag 10 andere bloggers

1. MAC - Paint Pot in Soft Ochre
2. Sleek - Paraguaya palette
3. Sleek - Rosegold blush
4. MAC - Cheek powder- My paradise
5. Inglot - Freedomsystempalettes
6. China Glaze - V
7. Chanel - Miami Peach
8. Essence - What do u think?
9. MAC - Chatterbox
10. MAC- Cut a Caper 

Ik weet niet of deze personen deze tag al hebben ontvangen, maar ik ben erg benieuwd naar jullie top 10!
Helen, Alyssa, Jorna, Tessa, Arnela, Joyce, a1001addictions, Sanaz, Jessica, Robin

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights