zaterdag 16 juli 2011

postheadericon Catrice - Papagena Limited Edition - C01: Enter the undergrowth

Een tijdje geleden liet ik mijn Catrice Birds of a Feather Palette zien uit de Limited Edition Papagena van Catrice. Daarbij had ik ook gezegd dat ik graag nog twee lakjes wilde hebben uit deze collectie. Zoals jullie misschien weten woon ik in de buurt van Amsterdam en de collectie is al vaak meteen de eerste dag uitverkocht. Daarom loop ik vaak leuke collectie mis. Gelukkig zijn er nog lieve bloggers waar ik contact mee heb, die altijd iets voor mij willen meenemen. Carola van de blog a1001addictions, wilde graag deze twee lakjes wel voor mij aanschaffen. Kijk trouwens ook even op haar blog, ze runt de blog samen met Tamara. Tamara en Carola hadden het pakketje naar mij opgestuurd en er zaten tevens leuke cadeautjes in en een kaartje, voor mijn slagen. Echt super lief, bedankt daarvoor!

 Het lakje waar ik het meest nieuwsgierig naar was is dit lakje, Enter the undergrowth. Ik heb het lakje van H&M Hunt me down, dat is een zelfde soort kleurtje, maar ik vind op één of andere manier de substantie van het lakje niet prettig lakken. Ik zocht daarom nog hetzelfde kleurtje, maar dan van betere kwaliteit. Vanaf het moment dat de persfoto's te zien waren van deze LE, wist ik meteen dat ik dit lakje moest hebben.
 In deze LE van Catrice zitten allemaal jungle achtige kleurtjes, niet echt iets wat je zou verwachten van een zomercollectie! Ik vind dit lakje ook meer iets voor in de herfst! Doordat de LE een jungleachtig thema heeft, besloot ik om toch met het regenachtige weer even snel naar buiten te gaan en wat mooie foto's te schieten.
Op boven- en onderstaande foto's draag ik twee laagjes enter the undergrowth. Het lakje is met één laagje bijna zo goed als dekkend, maar ik vind de kleur intenser met twee laagjes. Dit lakje bleef bij mij 3 dagen zitten en ik had alleen wat tipwear boven op mijn nagels. Daarna was ik dit toch best wel grauwige kleurtje zat en helemaal toen het ook maar bleef regenen. Ik had wat meer behoefte aan vrolijkheid op mijn nagels.
 Ondanks dat het niet echt een kleurtje is voor dit seizoen, ben ik toch echt verliefd op dit lakje. Dit lakje zal ik in de herfst vaak gaan dragen.

Hebben jullie iets weten te scoren uit de Catrice Limited Editon Papagena? Of laten jullie deze collectie aan jullie voorbij gaan?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights