vrijdag 1 juli 2011

postheadericon NOTD; Shocking Pink

Vandaag heb ik echt een knal kleurtje voor jullie op mijn nagels gedaan. Neon is helemaal in en ik keek even in mijn nagellakrek wel kleurtjes neon ik had en welke ik nog niet had laten zien aan jullie. Dit is een van mijn eerste China Glaze lakken en ik heb alleen maar eens op mijn tenen gedragen. De kleur is echt ' in je face ' roze en is zeer opvallend aanwezig. Ik had deze nagellak op naar mijn werk en iedereen zat naar mijn nagels te staren.

 Op boven- en onderstaande swatches draag ik maar liefst 4 laagjes Shocking pink, omdat dit lakje echt voor geen meter wilde dekken. Gelukkig is 1 laagje echt binnen een paar seconden droog, waardoor ik het wat minder erg vond om 4 laagjes te moeten aanbrengen. Dit lakje is wel onwijs moeilijk te fotograferen.
 Ik vind de neon trend echt super leuk voor op mijn nagels. Ik vind neon kleuren voor kleding niet mijn ding. Ik vind opvallende kleuren best leuk om te zien, maar ik ben niet zo erg opvallend qua kleding.
Wat vinden jullie van neon kleuren? Zou je dit lakje dragen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights