zaterdag 2 juli 2011

postheadericon Essence Colour & Shine eyeschadows

Vandaag laat ik jullie 2 eyeschadows zien van de Essence Colour & Shine collectie. Dit zijn de enige oogschaduws die ik echt geweldig vind. Deze oogschaduws zijn onwijs goed gepigmenteerd en zijn heel erg prettig in gebruik.
 Dit is nummer 02 en draagt de naam Stage beauty.
 Dit is nummer 10 en draagt de naam Let's do the moonwalk.
Swatches van stage beauty en let's do the moonwalk. Deze swatches zijn gemaakt zonder oogschaduwbasis en met een veeg van mijn vinger.

Ik ben fan van deze oogschaduws en de pigmentatie is echt goed. Voor de rest vind ik de oogschaduws van Essence niet goed gepigmenteerd. Ik gebruik zelf weinig zwart in mijn looks, maar wie weet komt het een keer goed van pas. Ik gebruik zwart niet omdat ik hele lichte haren en huid heb en het dan erg overdreven vind staan. Ik weet ook niet goed hoe ik het gedoseerd kan aanbrengen, zonder dat het te overdreven word.

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights