maandag 27 juni 2011

postheadericon MAC - Cut a caper

Tijdens even van mijn blogrondes een tijd geleden zag ik een prachtige lippenstift voorbij komen bij de favorieten van Kelly. Dit was de lippenstift van MAC - Cut a Caper. Dit is een limited edition, die niet meer te verkrijgen is in de winkels. Dus ik besloot op zoek te gaan op Ebay.
Swatches in de zon


De kleur is niet heel erg aanwezig, maar ik vind het een mooi laagje op mijn lippen. Ik vind deze kleur erg mooi staan bij mijn lichte huidskleur! Wat vinden jullie van deze lipstick? Sinds ik hem in mijn bezit heb, draag ik hem iedere dag!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights