zondag 26 juni 2011

postheadericon LUSH Dream Cream


Eindelijk heb ik de perfecte bodycrème gevonden voor mijn onwijs droge huid. Mijn benen zijn echt een probleemgebied voor mij en ik kamp dan ook regelmatig met droge plekken, waar ik ook geregeld wel eens aan krab. Ik kan het gewoon niet laten om aan mijn benen te krabben, omdat het op dat moment zo vreselijk jeukt. Het is voor mij erg belangrijk dat ik het goed blijf verzorgen. Ik ben een tijdje geleden naar LUSH geweest en ik vind het leuk om even in de winkel te blijven hangen, vanwege de heerlijke geuren en informatie die ik over de producten krijg. Ik heb express gewacht met de Dream Cream te reviewen, omdat ik eerste wilde weten of het echt zou doen, wat het product beloofd.
We maken Dream Cream voor mensen met een probleemhuid (en voor mensen die willen voorkomen dat ze huidproblemen krijgen.) Als basis gebruiken we havermelk, bekend om de helende werking op een probleemhuid. Om diezelfde reden gebruiken we rozenwater. En eigenlijk zijn de andere de ingrediënten is ook gekozen om de helende, verzachtende werking die ze hebben op je huid. Verwacht niet een bloemig luchtje. Mensen kopen het om de werking, niet om de heerlijke geur. Zodra je echter merkt wat het voor je huid doet, vind je de geur waarschijnlijk fantastisch. We krijgen veel reacties van mensen met psoriasis of eczeem die ontzettend blij zijn met deze crème omdat het voor hen heel verzachtend werkt! Garanties kunnen we niet geven, iedere huid reageert anders, maar als je iemand kent die vervelende huidproblemen heeft kun je ze Dream Cream best eens laten proberen.(Bron:LUSH)
De Dream Cream is voor mijn huid echt ideaal en je ziet mij huid echt herstellen, als ik regelmatig de Dream Cream opsmeer. Ik probeer de creme 2 maal daags aan te brengen en dan vooral op de probleemgebieden. Je ziet mijn huid echt herstellen! Wel merk ik dat ik gewoon moet blijven smeren. Voor mensen met een probleemhuid, of probleemgebieden op haar huid, is dit een echte aanrader.

Dream Cream is te koop bij de Lush winkels of online op de site van Lush. De Dream Cream kost 18.95€ 

Dit is helaas niet erg goedkoop, maar het is grote pot crème waar ik wel tijdje mee kan doen.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights