vrijdag 20 mei 2011

postheadericon Winactie: Win 2 Catrice lakjes

Vandaag heb ik weer een winactie voor jullie! Win 2 Catrice lakjes ( I wear my sunglasses at night en back to black) Doen jullie allemaal weer gezellig mee met de winactie? Wat moet je er voor doen:
1. Je moet een volger van mijn blog zijn!
2. Je moet een tweet plaatsen met daarin: Win 2 catrice lakjes op: http://divaofgeneva.blogspot.com/ en volg @kellss88
3. Laat een comment achter op dit artikel

Dit is alles wat je moet doen! Je kan meedoen met de winactie t/m zondag 22 mei. Maandag 23 mei kies ik de winnares!

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights