zaterdag 21 mei 2011

postheadericon Persoonlijke update: Studie

Zoals jullie allemaal weten ben ik bezig met de laatste loodjes van mijn opleiding Pedagogiek. De laatste loodjes vallen mij erg zwaar, omdat ik veel moeite heb met het schrijven van mijn scriptie. Ik ben daar namelijk niet erg sterk in. De mensen die mij volgen op twitter, hebben het ook al wel kunnen lezen. Ik heb vorige week mijn concept in moeten leveren, maar de docent was er niet tevreden over. Ik zelf ook nog niet, want aan het einde liep ik vast. Ik heb zo hard gewerkt al aan mijn concept. Ik heb al zoveel leuke dingen moeten afzeggen en hele weekenden achter mijn laptop gezeten. Dit kwam toch best wel rauw op mijn dak en ik besefte mij dat ik erg hard moet werken, om het de eerste keer te kunnen halen. Ik heb namelijk ook best wel een drang om het de eerste keer te halen.  Ik heb nu nog 6 dagen de tijd om het allemaal voor elkaar te krijgen en mijn advies te presenteren, aan mijn opdrachtgever. 27 mei is de deadline voor het inleveren van het eindverslag. Ik ga er echt hard mee aan de slag, dat worden een paar korte nachtjes!

Er komt later op de dag nog een leuke update!

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights