zondag 15 mei 2011

postheadericon Palette van LOOkX


Een tijdje geleden won ik een geweldig LOOkX pakketje op de super leuke blog van Eve: http://www.beautynl.nl/. In dit leuke pakket, zat dit leuke palette! Ik deed mee met de winactie, omdat ik erg nieuwsgierig was naar de pigmentatie en de kwaliteit van LOOkX producten. Ik heb al diverse producten getest en de komende week zul je deze terug zien op Divaofgeneva.


Wordt het een twinkelende, zwoele of juist een frisse blik? Maakt ook niet uit, met de oogmake-up van LOOkX ben je altijd verzekerd van high eye impact.
LOOkX make-up werkt met een magneetsysteem: je koopt een lege trendbox en vult deze met de kleuren die je wenst. De trendbox bevat een spiegeltje en een applicator en heeft plaats voor drie kleuren eyeshadow.
Er zijn maar liefst twintig prachtige kleuren oilfree eyeshadows. Deze zijn onderverdeeld in mat, mat pearle en super pearle en passen in de trendbox. Je kunt alle soorten zowel nat als droog aanbrengen.(Bron:LOOkX)



Ik ben super verrast door de pigmentatie van deze oogschaduws! De swatches zijn gemaakt met één veeg met mijn hand en zonder basis. Ik had voor dat ik de winactie zag op BeautyNL, nog maar weinig over dit merk gehoord. Ik vind het echt geweldig! Ik heb alleen nog geen look kunnen maken met dit leuke palette. Ik zal een andere keer een look maken, in combinatie met mijn 88 matte palette!

De producten komen uit de zomercollectie van LOOkx en zijn hier te bestellen: http://www.lookx.com/nl/categories/lookx-summer-2011/products
De adviesprijs per oogschaduwpan met magneet systeem: €7.55
Lipgloss: €17.95
Nagellak: €15,50

De prijzen vind ik zelf erg aan de hoge kant liggen helaas!

Wat vinden jullie van dit palette? Zijn jullie bekend met LOOkX producten?

17 comments:

Eve zei

:-))

maccia zei

Ik vind de prijzen ook een beetje aan de hoge kant liggen

NailGloss zei

Mooie kleurtjes! Vind ze ook wat duur idd!

Miranda zei

Mooie kleuren, maar de prijzen vind ik inderdaad aan de hoge kant.

PinkFairy zei

Alleen hoe die pannetjes uitzien - super schattig :) Mooie pigmentatie ook.

Jorna zei

Prachtige kleurtjes en wat zien die panns er mooi uit! Me likey!

Beautyill zei

Wat een lief palette zeg! Vind het idd wel wat prijzig.. maar de originele kleurtjes in de oogschaduw maken veel goed (A)

Anoniem zei

Waauw wat een leuke palette ! Ook een mooie pigment xx

Asmae zei

De oogschaduw ziet er mooi uit! En de pigmentatie is goed.

www.GlossyScene.nl (nieuwe blog)

Carola zei

Mooie kleurtjes, mooi pigment ook

Tatjana zei

Mooie kleurtjes!

Anoniem zei

Leuke lakjes!

Dhini zei

Mooi palette

Nyria zei

Wat een prachtig palette. En de kleuren zijn prachtig, ik vind de swatches nog zo slecht nog niet. Prachtige kleuren.
Liefs, xxx

Anoniem zei

Ik vind dit palette erg mooi, ziet er goed uit.

Shirley zei

Mooie pallete! :-)

Evelien zei

Mooi palette, en super pigmentatie! Gefeli nog :)


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights