zaterdag 14 mei 2011

postheadericon Aankopen Kruidvat (deel 2)


Van links naar rechts: Mocha,Rosy Sand, Nude Rose, Mellow Mauve

Tijdens het nagelfestival heb ik deze 4 nagellakken gescoord. Ik wilde deze lakken al een hele lange tijd hebben, maar ik wilde ze met een korting halen, omdat ik ze anders erg prijzig vind €7.99.
Nu de aanbieding 1+1 is dit zeker meegenomen!!Als je deze nagellakken wilt hebben, ren dan snel naar de Kruidvat. Wat zijn ze prachtig he!!

Ik hoop dat de problemen met blogger, nu echt volledig zijn opgelost. Mijn artikel van gister, was opeens inclusief reacties verdwenen van mijn blog. Zie hier Deel 1 van mijn aankopen.

Hebben jullie al wat gescoord bij de Kruidvat?

Liefs,

13 comments:

zei

mooie lakjes! :D

Tessa zei

ik vind de roze/nude heeeel mooi :D!

Carola zei

De eerste 3 lakjes zijn erg mooi!

Jorna zei

Ze zijn prachtig! Ik heb ze destijds ook gealten voor wat het was om de prijs, maar misschien dat ik toch nog even ga kijken dan!

It-Blogirls zei

amazing colors!

Tatjana zei

Mooie kleuren zeg!

Unknown zei

Ik heb er ook even naar staan kijken, maar toch overgeslagen.

Anoniem zei

Waauw mooie kleurtjes ! Ik gebruik daar geen nagellak maar nu ga ik er ook voor kijken. xx

robin zei

leuke aankoopjes!

beautyforgirls zei

Prachtige lakjes. Zelf heb ik nog nooit lakje van maybelline geprobeerd. Maar het ziet er leuk uit. Ik ben weg van de swatches.
Liefs, xxxx

Rani zei

De roze vind ik echt erg mooi!

Roos zei

mooie kleuren, ik vind vooral de roze heel leuk!

Evelien zei

Mooie kleurtjes!! Goed geslaagd zo te zien


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights