vrijdag 29 april 2011

postheadericon Tag; Mijn I-tunes top 10

Van Joyce kreeg ik van de week de tag; Wat is jou Itunes top 10? Ik hou heel erg van muziek dus dit vind ik echt een super leuke tag!

Mijn I-tunes top 10
10. Katy Perry Featuring Kanye West - E.T.
9. Chris Brown - She Ain't you
8. Chris Brown - Yeah 3x
7. Trey Songz -  Yo side of the bed
6. Kanye West Featuring Rihanna - All of the lights
5. Jessie J - Price Tag
4. Alexis Jordan - Happiness
3. K. Michelle - How many times
2. Adele - Someone like you
1.Adele - The one and only

Mijn top 10 wisselt met de week. Als ik namelijk iets leuk vind dan luister ik dat erg vaak. Mijn muziek genre is R&B, Slowjams, Hiphop, Pop. Voornamelijk luister ik thuis erg veel naar Trey Songz, Usher, Tank etc.
Adele - 21 blijf ik echt een geweldige CD vinden! Deze luister ik dan regelmatig!

Ik houd deze tag vrijwillig! Iedereen die deze tag erg leuk vind mag deze overnemen!

Ik ben alleen erg benieuwd, van wat voor muziek houden jullie? Komt het overeen met mijn top 10, of is het totaal verschillend?

Liefs,

6 comments:

Unknown zei

Precies de muziek die ik bij je verwacht had (:

Beautyill zei

Ik sluit me aan bij Joyce, precies de muziek die ik bij je verwacht had :p

Carola zei

De muziek waarvan ik hou komt aardig overeen met jouw top 10, het zou zo maar de mijne kunnen zijn :)

Tatjana zei

Hele leuke liedjes! :D

Steph zei

I LOVE ADELE. Wat een stem heeft die vrouw zeg.

Beautista zei

Deze muziek had ik niet verwacht bij jou! Maar ik ken de meeste liedjes, en vind ze leuk, vooral price tag <3. Vroeger luisterde ik ook superveel naar Trey was bijna verliefd op hem hahah
Hele leuke top 10 heb je!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights