vrijdag 18 februari 2011

postheadericon Mijn bestelling bij de webshop Capricci ♥

          Vandaag heb ik voor jullie een review over de webshop Capricci. Ik was een lange tijd al opzoek naar een goede manier op vooral mijn oorbellen op te bergen. Ik raakte ze namelijk steeds kwijt, of ze gingen door elkaar en uiteindelijk waren ze dan stuk..
Ik ben zoveel oorbellen op zo'n manier kwijt geraakt en ik vond dat echt doodzonde! 
Ik had laatst een artikel geplaatst op mijn blog My lovely Earrings en ik kreeg van jullie vele tips van hoe je het beste je oorbellen kan opbergen. Maandag ben ik gaan googlen en ik kwam terecht bij de webshop Capricci. Ik had een prachtig oorbellen rekje gezien en die moest ik hebben!!! :D
Ik bestelde hem gelijk en nam nog even een kijkje op de site. De site heeft zulke prachtige oorbellen, dat ik het niet laten       kon om 3 paar oorbellen te bestellen. Op de site kun je naast oorbellenrekken & oorbellen, ook andere sieraden bestellen. Het is echt de moeite waard om even een kijkje te nemen op de site!

Ik had het dus maandag besteld en dinsdag middag had ik het gewoon al in huis! Super mooi en goed verpakt en wat een topservice!

 De super leuke roze zakjes waar de oorbellen in zaten.



3 super leuke oorbellen die ik tegen kwam in de webwinkel!


Niet alle oorbellen konden op mijn rekje. Sommige oorbellen kunnen er namelijk niet in! In het kleine zwarte bakje heb ik al mijn knopjes gedaan en alle hele kleine oorbellen.
In het roze bakje zitten voornamelijk armbanden. Het is nu allemaal super overzichtelijk! Zo kan ik toch niets meer kwijtraken? Ik vind het ook super leuk om naar mijn oorbellenrekje te kijken, al die leuke vrolijke kleurtjes bij elkaar. 

Ik heb ook nog een foto genomen toen ik al mijn oorbellen in het rekje heb opgehangen! Dat was me trouwens nog even een klus!


Ik ben er in ieder geval super blij mee!
Wat vinden jullie van dit oorbellenrekje? 
Wat vinden jullie van de site Capricci?
Liefs,

Doen jullie al mee met mijn winactie? Nog een paar dagen.. 


7 comments:

Tessa zei

wat een leuke bestelling :D!

Anoniem zei

Dat ziet er leuk uit zeg! Het lijkt me een erg leuke webshop!

Jorna zei

Wat een te gekke oorbellen-standaard! <3 Ziet er heel gaaf uit zo!

Beautista zei

Echt heel mooi, en de 2e en 3e oorbellen zijn echt super!!!
Mag ik vragen waar je de oranje-achtige oorbellen hebt gekocht die helemaal op de onderste rij hangen? Die zijn echt heel mooi!
En thnx dat je mee doet met mijn win-actie, misschien ga ik toch ooit twitter aanmaken.
Alleen ik wilde je even laten weten dat ik je mailtje niet heb ontvangen, misschien is er iets verkeerds gegaan?
xxx

Anoniem zei

Wauw, en ik dacht dat ik veel oorbellen had. Heel leuk. Zo'n rek is verdomt handig.
Liefs, xxx

Shirley zei

Erg handig, en het staat ook super.
Wat een prachtige oorbellen allemaal!

Beautyill zei

Leuk rekje! Is niet alleen praktisch maar ziet er ook nog eens erg leuk uit!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights