woensdag 9 februari 2011

postheadericon My Lovely Earrings

Afgelopen weekend heb ik hele mooie oorbellen gekocht bij Six. Ik ben een enorme fan van oorbellen. Altijd als ik naar de stad ga, dan kom ik thuis met een paar oorbellen en vaak niet eens met 1 paar. Ik vind oorbellen in verschillende maten leuk!
Het enige wat nog mist is een handige opbergbak/mand voor mijn oorbellen. Ik raak namelijk nog wel eens een oorbel kwijt en dat vind ik eigenlijk hartstikke zonde!

Wat vinden jullie van deze oorbellen?
Hoe vinden jullie dat de oorbel bij mij staat?
Zouden jullie vaker shoplogs willen zien op mijn blog?

Liefs,

Last weekend I bought some beautiful earrings at Six. I am a huge fan of earrings. Everytime I go shopping, I buy at least one pair of earrings, usually more. I like them in different sizes!
The only thing that's still missing is a basket or something to put them in. I tend to lose some earrings and I actually hate that.

What do you think of this earrings?
How does it look?
Would you like to see more shoplogs at my blog?
Love, 






8 comments:

Tessa zei

Wat een schatjes :D Je hebt niet die ene gepost die je met mij gekocht hebt hihi :)

Je hebt van die sieradenrekken! Ik heb er zelf ook 1 en ik raak er nu nooit meer 1 kwijt :P (behalve dan die ik niet in het rekje doe :P)

Unknown zei

Die post ik ook nog wel een keer hoor! Ik wil wel vaker van dit soort artikelen plaatsen ;)

Oohhh thanks! :D Ik zal eens even gaan zoeken!

Anoniem zei

Wauw, die zijn heel leuk. Ik vind zulke oorbellen zo leuk en neutraal staan.
Liefs, xxx

Beautista zei

Die oorbellen zijn leuk! alleen staan zwarte niet bij mij zelf vind ik, omdat ik donker haar heb.
Vind zwarte oorbellen altijd mooier bij iemand met licht haar en witte bij iemand met donkerder haar haha (miss een beetje gek :P)
Maar shoplogs zijn leuk! en je hebt heel veel dingetjes voor je oorbellen en sieraden
Ik heb mijn oorbellen allemaal in 2 grote schuimblokken gestoken en aan de muur hangen!
Ik denk dat ik morgen een artikel erover ga posten =)
x

Beautista zei

Owja en ik heb je getagged =D
x

Anoniem zei

Ze zijn inderdaad erg leuk! Ik heb geen gaatjes..

Shirley's Nail Art zei

Me likes! :-) hihi

Kimberoen zei

Die zijn echt prachtig ;D


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights