zondag 2 september 2012

postheadericon Favorieten van de maand Augustus

De maand augustus is alweer voorbij en dat betekent voor mij wel dat het ook het einde is van de zomer. Helaas hebben wij weer eens geen lekkere zomer gehad in Nederland. Wel een paar dagen dat het heerlijk weer was, maar als ik terug denk aan de zomer, dan komt de vele regen toch weer als eerste bij mij op. Ik heb dan ook weer een aantal favorieten geselecteerd!

Het budgetpalette van Essence Sun Club 02 Long Beach is een echte favoriet geworden. Het pigment is goed op te bouwen mits je er een oogschaduwbasis onder draagt. Ik vind het hele fijne kleurtjes voor het dagelijks gebruik. In combinatie met deze mooie highlighter uit de Wonderland collectie van Catrice genaamd Fairy Dust.  
Ik moest heel erg wennen aan deze foundation. Ik vond het eigenlijk veel te glitterig en de radiant glow die er inzit vond ik erg aanwezig. Nu vind ik de foundation erg fijn!  Dit komt omdat ik hem tegenwoordig afpoeder met een matte poeder, waardoor de deeltjes die de foundation laten opliggen wat minder naar voren komen. Ik wil er natuurlijk niet als een glitterbal bij lopen en zo beperk in de oplichtende deeltjes die er inzitten. Ideale foundation voor de zomerdagen omdat er een SPF 15 is zit. 

City Curls van NYC is op dit moment mijn favoriete budgetmascara. De mascara kost volgens mij rond de €2.99 en is dus zeer budget! De mascara laat mijn wimpers mooi krullen en geeft volume en lengte. Wil je zien hoe de mascara op mijn wimpers is klik dan even op deze link.
Catrice Colour Bomb uit de welbekende Revoltaire collectie. Colour Bomb was ontzettend gewild en ook ik vond Colour Bomb echt de perfecte kleur (kocht meteen een back-up) en ik vind het tot op heden nog steeds een erg fijne lipstick! 

Teeez lipgloss in Sheer Nude uit de Boudoir collectie is een fijne 'my lips but better' lipgloss met een lichte glans over zich heen. Ideaal om naar werk te dragen, of even snel iets op je lippen te doen.

In dit artikel liet ik al mijn favoriete lippenbalsems zien en de Pout Polishes van Sleek vind ik wel heel erg fijn. Ik heb er op dit moment drie in mijn bezit en deze van de Nude collectie vind ik toch wel het allerfijnst. De naar Ikea kaars in vanille geurende lipbalsem gebruik ik op dit moment erg graag.
Color Club Hot Like Lava kocht ik tijdens een bezoekje aan Enchantra en de afgelopen tijd heb ik dit lakje echt heel erg vaak gedragen. De foil-finish en de combinatie van roze en grijstinten vind ik geweldig. Swatches zijn hier te zien.  

Een welbekende Orly lak Hailey's comet die goed te vergelijken is met Choose me van Essence. Je nagels zijn partyproof met deze prachtige nagellak die je meteen doet denken aan een planeet of aan galaxy nails
De glad en zijdezacht spray van L'orèal Elvive gebruik ik nu al een paar weken iedere keer als ik mijn haren was. Mijn haren zijn dan veel beter te doorkammen, want ik heb altijd onwijze klitten in mijn haar als ik gedoucht heb. 

Aussie is nog steeds na meer dan een jaar mijn favoriete merk voor shampoo, crèmespoeling en het 3 minuten masker. De zoete kauwgomballen geur - lees zo'n groot roze brok waar je enorme bellen mee kan blazen - daar ruikt deze shampoo naar. Echt héérlijk! Mijn haren worden er onwijs zacht van.

Wat zijn jouw favorieten van de maand augustus? Heb je leuke nieuwe producten gekocht die je met ons wil delen?

8 comments:

Nikita zei

Dat palettje van essence heb ik ook maar nog niet gebruikt. Mijn favorieten zijn de catrice foundation, max oogschaduw van de action en van nagellakjes zowat vanalles denk ik toch

Paola zei

Leuke favorieten! Ik ben ook echt weg van de Colour bomb lipstick

MaudM zei

Mooie favorieten! Dat Colour club lakje is echt prachtig!

Pippi zei

De knalrode Revoltaire lipstick is bij mij al maanden favoriet. Heb er twee backups van en heb spijt dat ik niet op jacht ben gegaan naar meer!

PinkFairy zei

leuke spulletjes. ik heb ook een oogschaduw uit de Wonderland collectie... nu ik het zo zie bedenk ik me dat ik hem ook vaker moet gebruiken :)

Mariska zei

Die lakjes lijken mij heel erg mooi!

Charile zei

mooie favorieten!

Nicole zei

hele fijne favorieten!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights