vrijdag 31 augustus 2012

postheadericon BQ: Welk make-up merk vind je helemaal geweldig en waarom?

De Beauty Question is weer terug van weggeweest en vast op de zaterdagochtend te vinden. Doordat ik druk bezig was, was ik mijn vaste blogschema weer even uit het oog verloren. Langzamerhand pak ik alles op en kom ik opeens achter dingen die ik al een hele tijd niet meer heb gedaan. Hier is dan éindelijk weer een nieuwe BQ. Zoals jullie weten ben ik dus gek op beauty en ben ik wel erg nieuwsgierig wat jullie nou fijne merken vinden!

BQ: Welk make-up merk vind je helemaal geweldig en waarom?

Ik gebruik verschillende soorten merken door elkaar, van budget merken die bij de drogist te koop zijn (Teeez, Catrice en Essence) van drogist merken zoals L'oréal, Maybelline en Max Factor en high-end merken zoals MAC, Too Faced & Urban Decay.  Naast de wat bekendere merken die ik nu opnoem, zijn er ook heel wat merken die ik via het internet heb leren kennen zoals Wet 'n Wild en Sleek. Beide merken die ook al heel wat harten hebben veroverd in de beautywereld hebben ook mijn hart veroverd.
De winnaar is voor mij toch wel Sleek met hun prachtige oogschaduwpalettes, geweldig gepigmenteerde blushes en pout polishes. Grote liefde heb ik ontwikkeld voor Sleek! Tijd voor weer een nieuwe leuke Limited Edition van Sleek!

BQ: Welk make-up merk vind je helemaal geweldig en waarom?

5 comments:

LinvanT zei

Ik ben dol op catrice en essence, maar Coastal Scents heeft mn hart veroverd. Ik vind de oogschaduws gewoon heel fijn. Mn beautyontdekking van het jaar waren toch wel gelliners en dan vooral die van catrice.

Paola zei

Ik vind Catrice, Mac en Sleek erg mooi, maar als echte favoriet ga ik toch voor Sleek!

Femke Vrieswijk zei

sleek, catrice en essence vind ik erg fijn en ook nog eens goed te betalen :D

Pippi zei

Ik gebruik alles door elkaar heen en ik kan niet zeggen dat ik echt favoriete heb. Maar ik koop wel heel graag spullen van Catrice en Chanel:)

Mieke zei

Ik ben ook een Sleek-fan! Maar Catrice, Too Faced en Benefit gebruik ik ook graag!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights