maandag 30 juli 2012

postheadericon Winactie ter ere van mijn eigen huisje!!!

Ongeveer drie weken geleden hebben mijn vriend en ik te horen gekregen dat wij een eigen huisje hebben.  Lees daar meer over in deze updates #1 #2. Sinds het weekend zijn wij er ook gaan wonen. Het is nog lang niet af, er hangen bijvoorbeeld nog niet eens gordijnen, maar wij konden het niet laten om er alvast te gaan wonen. Ik hoop in de loop van de week, begin volgende week het grootste gedeelte klaar te hebben en dat betekent dan ook dat ik gewoon weer dagelijks ga bloggen. Ik mis het namelijk echt ontzettend, maar het is gewoon niet te combineren. Zeker niet als je daarnaast natuurlijk ook gewoon werkt en al in de avond uren moet klussen. Ik wil door middel van deze winactie vieren dat ik een eigen huisje heb en daar wil ik jullie op deze manier van laten meegenieten.

Wat moet je doen voor deze winactie:
-  Laat een comment achter - met een geldig e-mail adres zodat ik contact met je kan opnemen.
-  Diva of Geneva volgen via Bloglovin' en deze post liken.
-  Ik zou het leuk vinden als je mij volgt op Facebook, Youtube  en of Twitter
- Tweet iets leuks over deze winactie en volg @kellss88op twitter
- De winactie loopt vanaf vandaag 31 juli tot en met 14 augustus (na 14 augustus hoop ik namelijk zeker weer gewoon dagelijks te bloggen)

Succes allemaal!

34 comments:

NailTalk zei

Wat leuk! Dit is inderdaad wel een feestje waard :-) Ik doe mee!
- ik volg je met Bloglovin'
- ik kan je artikel niet zien op Bloglovin', wat ik ook probeer....zal 'm zeker liken. Heeft misschien nog wat tijd nodig?
- ik volg je al op FB (Miriam Terveer), volg je nu ook op YouTube en volgde je al op Twitter
- heb je winactie getweet! https://twitter.com/MTerveer/status/229998959496671235


I'll keep my fingers crossed! Succes allemaal!

Kelly zei

Hij staat inderdaad nog niet op Bloglovin', dat duurt soms een tijdje! Dank je wel voor het melden in ieder geval :)

Rachel zei

Wat leuk ik doe graag mee (: Ik volg via bloglovin, twitter en op youtube ben ik geabonneerd. Iedereen veel succes xo Rachel

Naomi van der Let zei

Dit zou ik wel graag willen winnen ... Maar ik zou het niet eerlijk vinden als ik wel zou winnen en je dit naar mij zou moeten opsturen :)

Chantal Rila zei

psst. het is nog niet de 31e ;)
Ik doe zeker mee, erg leuk pakketje heb je samengesteld! Ik volg je op twitter en facebook en bloglovin (zal ook liken wanneer hij erop staat). Heb ook getweet:
https://twitter.com/SilverRetriever/status/230002624118788098

Anita Diepeveen zei

Veel plezier in je nieuwe huisje en maak er iets moois van!

Nicky zei

Ik doe graag mee ^^
ik volg je op bloglovin en heb dit bericht geliked

Tamara Tijhof zei

Leuk dat je een huisje hebt en er nu woont, heel veel geluk in jullie huisje. :)

Ik doe wel graag mee met de winactie, heb dan ook alles gedaan.
Ik volg je op bloglovin' en heb daar geliked.
En verder overal volg ik je. :)
En tevens ook getweet. (@TammieGotcha)


Liefs,
Tamara

manuela zei

wat leuk! zitten verschillende leuke bruikbare dingetjes in, ik doe mee!
ik volg je via bloglovin en heb het artikel geliked.
ik follow je op twitter en heb getweet:
https://twitter.com/Manuelaa94/status/230011921842200576

ik ben geabonneerd op je youtube kanaal. manuweeltjuhw
en ik follow je via facebook. Manuelaa94


groetjes en suc6

Nikita zei

Ik doe mee ! volg je via bloglovin, heb het geliked. Volg je ook via FB,YT en twitter: Ik heb op twitter jouw berichte geretweet.
Geniet nog van jouw huisje !

Sanne zei

Veel plezier in je nieuwe huis! & Leuke winactie! :D Ik doe mee!
Ik volg je op bloglovin, youtube en twitter :) xxx

Linda H. zei

Gefeliciteerd met je nieuwe huis!! XXX

Chaja zei

Superleuk, gefeliciteerd met je eigen huisje!
Ook leuke winactie, ik doe zeker mee :D
-Ik volg je via Bloglovin en like deze post
- Ik volg je op Youtube, Facebook en Twitter
- Ik volg @kellss88 op Twitter.


Liefs,
Chaja

Irene zei

Ik doe mee, en heb deze post geliked en ik volg je op Bloglovin. Echt een super winactie en veel plezier met jullie nieuwe huisje!! ;D

Miss Langhaar zei

Ooh leuke winactie! Prachtige spulletjes zeg!
Ik ga een kansje wagen :)

Ik volg je op Bloglovin en heb geliked
Ik volg je nu ook op Youtube, volgde je al op FB en op Twitter en heb getweet: https://twitter.com/MissLanghaar/status/230044010696278016

Veel plezier in je huisje, geniet ervan! :-)

Melanie zei

Ik doe ook mee :D Ik volg en like op BL :) Veel plezier met je nieuwe huis!

Anoniem zei

Ik doe heeeel graag mee
Succes met het afmaken van je huisje

Charile zei

Ik doe heel graag mee :D Wat een leuke spulletjes allemaal!
Ik volgde je natuurlijk al via Bloglovin' en ik heb het artikel geliked ♥
En heel veel succes met je nieuwe huisje :D
Liefs, Charile

Yaelle zei

Leuk, ik doe mee!
Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
Mijn mailadres is yaelle_q@live.nl

Summer zei

Ik doe mee! ♥


Ik volg je op Bloglovin' en ik heb het bericht geliked.
Ik volg je op Facebook, Youtube en twitter.
Ik heb over deze winactie getweet: https://twitter.com/SummerV_x/status/230226524849205248


Veel plezier in je nieuwe huisje! (:

Mariska zei

Leuke win actie! Heb alleen de laatste tijd best veel make up gewonnen dus laat iemand anders een keer winnen ;) Succes iedereen

Frederique zei

Superleuk dat je je eigen huisje hebt! Gefeliciteerd en maak er iets heel moois van ;-)
Natuurlijk doe ik ook graag mee aan de winactie! Superlief van je <3
- Volg je via bloglovin' en heb dit artikeltje geliked
- Volg je ook via FB (Frederique Vd Boogaart)
- En via twitter (@Frederique_th)
- Als laatst heb ik getweet over deze gave winactie;
https://twitter.com/frederique_th/status/230268294840590336
Nogmaals veel geluk in je nieuwe huisje.
Liefs Frederique

Femke Vrieswijk zei

super gaaf nieuws, gefeliciteerd :D
natuurlijk doe ik ook mee met de winactie. ik volg en like het bericht via bloglovin, ik volg via FB, twitter en youtube :3
en hier de tweet: https://twitter.com/femketje/status/230294317107920896

Sandra zei

Veel plezier in je nieuwe huisje! ik volgde je al op bloglovin' en facebook en heb het bericht geliket. helaas heb ik geen twitter- en youtube accounts, helaas :(
ik ben blij als je weer dagelijks gaat bloggen! ik weet niet of je het nog weet (ik kan me voorstellen dat je veel mails krijgt) maar ik mailde je ooit dat ik je blog zo fijn vind. no shit reviews met een duidelijke mening en vooral (wie houdt er niet van?) budget producten.
ik hoop dat je je motivatie om te bloggen nog niet kwijt bent geraakt :)

suze zei

Wat leuk dat je een nieuw huisje hebt ! veel plezier er van!, ik volgde je al op bloglovin en facebook/twitter maar heb de artikel bij deze nu ook geliked en je youtube had ik al bij abbo staan :) Groetjes Suze
( me email is suzehofma@hotmail.com )

Ilse zei

Wat een leuke winactie!
En diepe respect voor je dat je met 28 graden nog gaat schilderen! Ik doe het je niet na ;)
Ik volg je op Bloglovin' en heb het artikel geliked
Ik volg je ook op twitter, en ik heb iets getweet:
https://twitter.com/xIlsejee/status/230356380442296320

xxx

Margreet zei

Superleuk! Ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin en heb dit artikel geliked! :)

Britt zei

Heeeel erg leuk! Ik doe graag mee :DD


Ik volg je op bloglovin'+geliked.
En dit is mijn tweet: https://twitter.com/britttxbrittt/status/231141906497810433 :D:D <: en ik volg je hihi.


Liefs,
Britt

Nadine Noorloos zei

Ik doe mee. Ik volg je via bloglovin en heb geliked.
Ik volg je ook via twitter en facebook.

Linda zei

Ik volg je zo ongeveer overal al :) Ik zou heel graag mee willen doen!

Esmée zei

Wat lief van je dat je ter ere van je eigen huisje een winactie organiseert!
Ik doe graag mee, ik volg je via bloglovin en heb de post geliked
Ik heb de facebook pagina geliked en ik heb iets getweet op twitter (mijn account: jlalfairytale)


Liefs, Esmée

Esmée zei

Ik volg je trouwens natuurlijk ook op twitter :)


Liefs, Esmée

Christy zei

yay gefeliciteerd!
en ik doe graag mee! Ik volg je op bloglovin en ik heb geliked!
Groetjes!

Tedje zei

Oeeeh wat een leuke winactie, ik doe graag mee! Ik volg je op Bloglovin en ik heb het artikel geliked. Ook volg ik je op Twitter, Facebook en Youtube!! X


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights