vrijdag 20 april 2012

postheadericon Nieuwe lakjes van de Hema

Hema probeert steeds weer vernieuwend te zijn met aanbiedingen, kleding en ook met make up en nagellak. Herinneren jullie nog de suède jasjes die gelijk uitverkocht waren en een hele hype werden in Nederland. Iedereen wilde wel zo'n Hema jasje hebben en Hema kon deze jasjes op een gegeven moment niet meer aanslepen. Ik bedoel maar hoeveel invloed Hema 85 jaar later nog steeds heeft. Hema kondigde een tijd geleden aan dat er 25 nieuwe kleuren nagellak, blush etc. uitkwam. Vandaag heb ik vier van deze nieuwe lakjes voor jullie.


Ik koos voor vier uitlopende kleuren die totaal niet bij elkaar in de buurt liggen. Ik heb zelf niet heel erg veel ervaring met de lakken van Hema. Ik heb even gekeken en kan de lakken van Hema op één hand tellen in mijn stash. Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik niet zoveel lakjes heb van de Hema. Ik weet wel dat ik sneller Etos of Kruidvat binnenstap dan de Hema, misschien dat de lakjes mij daarom niet zo opvallen. Sinds kort heeft mijn dorp Oostzaan ook een 'ieniemienie' Hema - en ze verkopen er zelfs make-up. 
 
 
 
De lakken hebben nog steeds geen namen gekregen, maar saaie nummers. Ooit hoop ik dat Hema ook ziet dat namen veel leuker zijn voor de lakjes.  19 (geel), 04 (roze), 22 (groen) en 12 (blauw). Ik kan zelf niet echt goed kiezen welk lakje ik nou het allerleukste-mooiste vind. Ik vind alle vier de lakjes erg leuk - en vooral om de kleuren juist zo uitlopend zijn van elkaar, kan ik ze niet echt met elkaar vergelijken. Ik ben vooral fan gekleurde lakjes en dat zijn ze allemaal.

Kwaliteit: De meeste lakjes dekken goed in twee lagen. Ik vond het bij de gele roze nog een twijfel geval. Bij deze lakken zou een derde laagje geen kwaad kunnen, want als je heel goed kijkt zie je er nog wel iets van mijn nagel doorheen. Ik vind de kwaliteit van de lakken erg verschillend. De roze en gele zijn erg dik en lakken daardoor erg streperig. De groene is ook wat aan de dikke kant, maar lakt wel echt perfect. De blauw is weer wat dunner, maar lakt voor de rest ook prima. Ik vind het altijd erg apart als de substantie van de nagellak van een zelfde bedrijf zo verschilt.

Ik vind de nieuwe kleuren wel erg leuk die er zijn uitgebracht - maar echt vernieuwend vind ik de kleuren niet. Toch denk ik dat veel mensen de nieuwe lakjes wel erg leuk vinden. Vernieuwing in een schap is altijd goed. 

Prijs:De prijs van de lakken is 2.25€ wat ik een leuke prijs vind voor een lakje. Wel bevatten de lakjes maar 7ml, maar hoe vaak maak je nou een nagellakkleurtje op?  De lakjes van Catrice bevatten voor 0.25€ meer ook 3 ml meer. Dat is een keuze die je kan maken, maar ach ik vind het nog steeds zeer budget voor een nagellakje.

Wat vind je van deze kleuren van de Hema? Ben je fan van de make up en nagellak van de Hema?

Houd Diva of Geneva in de gaten, want er zijn ook nieuwe duo-lakken, die ik niet voor mijzelf heb meegenomen, maar voor jullie!

24 comments:

Paola zei

Vooral het groene kleurtje vind ik erg mooi! 

MySuperSweetLife zei

Moet nodig weer eens naar de Hema dus. Deze kleuren zien er erg leuk uit!

Liefs

Pippi zei

Leuke kleuren! Maar gisteren heb je nog veel meer getwitterd:) Ik ga zeker even langs de Hema om te kijken!

Tessa zei

Heeeel klein foutje ontdekt ;)  Ik vind alle -->drie<-- de lakjes erg leuk - en vooral om de kleuren juist zo uitlopend..

Ik ben niet zo van de Hema lakken. Had er ook 2 in mijn stash, meteen weer weggegeven, ik vind de kwastjes niet fijn en de kleuren zijn een beetje "ouderwets" alhoewel ik deze vier kleurtjes wel lekker verfrissend vind voor de zomer!

Ben nog niet bij de nieuwe HEMA geweest.. het trekt me niet zo op de e.o.a. manier haha

Chantal zei

Leuke kleurtjes, ik ga er ook even een paar halen denk ik! :-)

Mandy zei

Leuke kleuren

Esmay zei

Vooral die koraal kleur :) 

BeautyblogLaura. zei

Die blauwe is super mooi xx

Kelly zei

 Dank je wel voor je oplettendheid!

LindaB zei

Ik vind het mooie kleurtjes, de blauwe heb ik zelf in huis gehaald en zonet van mijn nagels gehaald na enkele dagen. De lak blijft ook goed zitten.

Carola zei

Dat blauwe kleurtje is leuk!

Gonny Bostdorp zei

Ik vind de kleurtjes wel errrrrrg leuk ^_

Laura zei

Vooral dat groene kleurtje is erg mooi :) Ik heb nog nooit een nagellakje opgemaakt, dus de inhoud is geen probleem. 

Josephine zei

Dat zijn leuke kleurtjes!

Mariel zei

Leuke lakjes, ik heb er ook een paar :)

Miranda zei

mooie kleuren;D

Anoniem zei

Mooie kleuren!

Tessa zei

 graag gedaan!!

Lotte zei

Ik ben niet zo weg van deze lakjes, maar wel leuk dat ze het assortiment vernieuwd hebben!

Juudith zei

lekkere frisse kleurtjes zegg!!

Danice zei

Wat een vrolijke kleuren!

Miriam zei

De kleuren zijn prachtig!

bowien zei

Ik vind dat ze er niet zo mooi uitzien..

Priscella zei

Leuke kleurtjes


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights