donderdag 19 april 2012

postheadericon China Glaze - Aquadelic

Turquoise sieraden, kleding, tassen en ook nagellak kan ik niet snel laten liggen. Ik vind een prachtige zomerse kleur, die mij doet denken aan de mooie zee in het buitenland. De zee is het buitenland heeft vaak zo'n prachtige azuurblauwe kleur. Aquadelic uit de Electropop collectie die dit voorjaar is uitgekomen is zo'n perfect kleurtje. Heerlijk opvallend op je nagels.


 
Aquadelic is een crèmelak die dekt in twee lagen. Je moet wel opletten dat je dunne lagen aanbrengt, want deze lak vind ik persoonlijk aan de dikke kant. Het is even wennen met aanbrengen. Crèmelakken kunnen al snel erg dik aanvoelen. Ik breng zelf liever meerdere dunne laagjes aan dan één dikke, want een dikke laag droogt vaak niet mooi op.

Ik heb dit lakje al erg veel gedragen en ik weet zeker dat ik dit lakje nog lang niet zat ben. Laat de zon maar komen, want ik ben er klaar voor met dit zomerse kleurtje op mijn nagels.

Ben je fan van turquoise nagellak?

16 comments:

Charile zei

hele mooie kleur :)

Paola zei

Heel erg mooi kleurtje!

Chantal zei

Héérlijk kleurtje, ik draag 'm zelf ook graag!

Pippi zei

Dat is één van de fijnste kleurtjes uit de Electropop collectie- als ik 'm draag krijg ik steeds complimentjes:)

Tedje zei

Prachtig lakje!

Evelien R. zei

Mooi kleurtje! Echt perfect voor in de zomer :D

Esmay zei

Ik vind het kleurtje zo leuk en vrolijk :D

Maaike zei

mooi kleurtje zeg :)

Naomi van der Let zei

Leuk kleurtje!

Amy zei

Ik hou echt van dit soort kleurtjes, For Audrey van CG vind ik bv. ook heel erg mooi! 

Helco zei

Echt heel aantrekkelijk! :P

Mariel zei

Mooi zomers lakje!

Mariette zei

Oehhh I love it!

Liefs, Mariette

Miriam zei

Heerlijke kleur!

Nicole zei

super leuk keurtje!

Priscella zei

Hele mooie kleur!!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights