woensdag 7 maart 2012

postheadericon Nieuwe lakken Catrice

Eindelijk heb ik dan ook wat nieuwe producten weten te scoren van Essence en Catrice. Mijn verlanglijst werd maar groter en groter en ik wilde meerdere malen andere bloggers voor mij naar de winkel sturen, om wat dingen voor mij te halen. Ik kon alleen niet zo'n waslijst bij iemand achterlaten. Ik heb gelukkig zelf wel wat producten gekocht in Amsterdam. De andere producten die ik wil hebben komen later wel, wanneer ik de collectie ook spot in mijn eigen woonplaats. 

Dit zijn de drie kleuren die ik prachtig vind voor deze lente. Op mijn nagels, maar ook om terug te zien in de fashion. Drie kleuren waar ik vrolijk van word, dus ik ben wel erg blij met deze kleurtjes. Ik weet zeker dat dit wel favorieten worden, die ik met veel liefde zal gaan dragen.





Birdy Reloaded, Salmon and Garfunkel, ACid/DC


Ik vind deze drie kleuren prachtig naast elkaar staan. Ik vind deze drie kleuren, misschien zijn de gele en de zalmkleurige niet vernieuwend, maar ik vind ze gewoon erg mooi. De groene ACid/Dc kleur is voor mij wel erg vernieuwend. Ik dacht eerst dat hij wat leek op Did it on em van de Nicki Minaj O.P.I. collectie, maar de groene kleur verschilt nog wel wat.

De nagellakken van Catrice kosten 2.49€ en zijn te koop bij Kruidvat/Trekpleister.

Welke lakken hebben jullie gekocht uit de nieuwe Catrice lijn? Welke kleuren zijn jullie favoriet?

13 comments:

Paola zei

Ik heb er een stuk of 5 uit de nieuwe lijn van Catrice gekocht, maar ik vind Kings of greens echt heel mooi!

Nikita zei

Ik heb er nog geen gekocht, maar de roze en gele zien er zo leuk uit. Misschien dat ik de gele ga halen, want ik heb al vrij veel roze tinten nagellak

Mandy zei

Mooie producten

Chantal zei

Jaa, dit zijn zulke mooie, vrolijke lakjes! Helemaal leuk voor de lente!

Pippi zei

Ik heb ze allemaal:)

Kelly, je kunt me gerust naar de drogist sturen- zeker nu ik weet dat ik ze eventueel kan afgeven in de buurt!

Nyria zei

Ik heb ze ook. Het zijn leuke kleurtjes.
Liefs, xxx

Charile zei

Heel mooi allemaal :D

Rianne zei

Leuke kleurtjes heb er ook een aantal van! x

Mariel zei

Mooie kleurtjes!

BellaChique zei

Ze zijn idd heel erg mooi, ben echt fan!

JoanyDV zei

Supermooie kleurtjes, ik ben er ook helemaal weg van. Vooral van Salmon en Garfunkel :) 

LottedeJ zei

Salmon and Garfunkel vind ik echt heel mooi, die zou ik nog graag willen hebben.

Juudith zei

Mooie kleurtjes zegg...!!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights