zondag 11 maart 2012

postheadericon MAC Vera Neumann aankopen en swatches

Zaterdag is de prachtige Vera Neumann collectie uitgekomen. Prachtige gekleurde items, met een zoet gehalte. Vele roze tinten zijn daarom ook te vinden in deze collectie. Vrijdag ochtend keek ik even op Bijenkorf online en stonden de producten al online in de shop. Ik had al een wishlist gemaakt voor deze collectie, dus ik bestelde meteen de items die ik in gedachten had. Ik wilde er nu ook snel bij zijn, want ik denk dat er wel wat producten gewild zijn van deze collectie.

 
Ik twijfelde tussen de twee facepowders Sunday Afternoon en Flower Fantasy. Ik heb gekozen voor Flower Fantasy, omdat ik deze kleuren net even wat mooier vond en iets meer peachy dan Sunday Afternoon. Ook koos ik voor mijn eerste nagellak van MAC, de perfecte koraaltint genaamd Play day.

 Flower Fantasy
 Play Day

Ik kreeg de blush binnen en ik vond hem echt zo mooi. Hij heeft eerst een paar uur even onaangeraakt op mijn bureau gelegen, want ik vond het eigenlijk zonde om hem te gebruiken. Alleen ik koop geen product om het op mijn kast als accessoire te laten liggen. De lichtste frosty kleur is de buitenste kleur van de face powder en zo heb ik hem steeds verder naar binnen geswatcht. Ik vind de combinatie van de frosty en matte kleuren erg mooi en ik weet zeker dat dit de komende tijd een grote favoriet is van mij.
Play day is echt een perfecte koraal tint. Dit is weer een echt Kelly kleurtje, want ik ben dol op dit soort kleurtje. Dit is bovendien mijn eerste MAC lak, dus ik vind het wel erg speciaal. Niet alle kleuren nagellak in de limited editions trekt mij aan, omdat ik natuurlijk ook al genoeg nagellak in mijn stash heb zitten. Deze kleur vond ik wel erg mooi, vandaar dat ik besloot om eens gek te doen en Play Day in mijn winkelmandje te doen. Ik vind dat de lak niet heel gemakkelijk lakt. Ik heb op de bovenstaande foto drie lagen op en je ziet af en toe zelfs stukken, dat er bijna geen nagellak op mijn nagels zit. De kleur vind ik wel GEWELDIG.

Ik ben erg blij met mijn aankopen. Ook al lakt de nagellak iets moeilijker, ik sla mij er wel doorheen. Als ik namelijk de kleur zie word ik er wel erg vrolijk van. 

De MAC Vera Neumann collectie is te koop bij de MAC verkooppunten en online via de Bijenkorf online.
MAC Flower Fantasy Facepowder 24€
MAC Play Day Nail Lacquer          12.50€

Hebben jullie nog iets gekocht van de Vera Neumann collectie van MAC?

27 comments:

Eve zei

Alhoewel ik de collectie er schitterend uit vind zien, ga ik niets aanschaffen. Het zijn mijn kleuren niet echt, jammer genoeg..

Lotte zei

De blush heeft echt een prachtig patroontje en de nagellak is werkelijk een prachtige kleur!

Chantal zei

Die Facepowder vind ik echt geweldig, prachtig is-ie! De nagellak vind ik daarentegen niet superbijzonder, dit kleurtje vind je ook gewoon in de schappen van budgetmerken.

Paola zei

Ziet er prachtig uit! Ik heb nog niks van Mac

Retro-elke zei

Die favepowder is echt geweldig! 

Charile zei

Super mooie producten!

Josephine zei

Wauw, Flower fantasy facepowder is echt supermooi!

Danielle30 zei

Facepowder is zo mooi <3 Wauw! Prachtig patroon/printje!

Miranda zei

De face powder ziet er echt super uit;D

Suzanne zei

Wat jammer van de nagellak! 

Tedje zei

wauw wat een mooie facepowder! Jammer dat de nagellak niet zo fijn lakt...

Tamara zei

Wauw, de blush is echt prachtig!

Nicole zei

hele mooie kleuren!
jammer dat de nagellak zo slecht lakt..

BellaChique zei

Leuk dat je het lakje ook hebt, de kleur is idd prachtig maar ik had idd gehoord dat hij niet erg makkelijk lakt.

LottedeJ zei

Aaaah, de blush is echt prachtig! Ik vind het nog steeds knap van mezelf dat ik de verleiding heb weerstaan, haha. Hij is echt super mooi!

Kelly zei

Ja ik vind de nagellak echt de perfecte kleur, helaas even doorheen bijten als je hem op je nagels wilt hebben.

Pippi zei

Ik heb nog steeds niks van MAC:)

Nyria zei

Mooie producten. Ik vind het lakje echt prachtig.
Liefs, xxx

Tatjana zei

Ontzettend mooi lakje zeg, helemaal voor de lente!!!
Ik wou mijn slag ook slaan, maar gaat hem helaas niet worden deze maand. ;-)

Kelly zei

Dat vind ik ook wel erg knap Lotte! Ik was deze keer niet zo sterk! MAC heeft ook wel echt te leuke collecties te laatste tijd. Zo koop ik een paar maanden niets en dan opeens weer een aantal items van twee collecties achter elkaar!

Kelly zei

Ja ik vind het erg jammer dat hij niet zo lekker lakt! Gelukkig maakt het kleurtje erg veel goed!

Kelly zei

Ik begrijp wel wat je bedoeld, er zijn wel wat peachy kleurtjes uitgekomen in de budgetmerken. Ik heb helaas toen die LE van Catrice niet kunnen bemachtigen. Voor mij is dit het perfecte peachy kleurtje!

Kelly zei

Het patroon is echt te mooi dat ik het eigenlijk bijna niet durfde te gebruiken!

Kelly zei

Jammer! Gelukkig komen er regelmatig geweldige MAC collecties uit. Wat zijn dan meer jouw kleurtjes Eve?

Angelique zei

zo mooi, ik ga m ook bestellen hoor! Niet de nagellak want ik hoor met regelmaat dat t gewoon niet goed lakt en dat is jammer. Nou maar hopen dat ze m online nog hebben, te mooi.

Juudith zei

oee mooie productenn zegg!!

Amber van Dijl zei

wauw, ze zijn beide echt prachtig! Ikben fan van die blush, is hij nog steeds te koop?


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights