zaterdag 28 januari 2012

postheadericon Music-Saturday #3

Toen de Amerikaanse singer-songrwiter Jason Derulo in 2009 zijn debuut maakte met Whatcha Say en in My Head was ik gelijk verkocht. Een leuke nieuwe zanger was opgestaan en helemaal in mijn muzieksmaak. Het eerste album is goed in te smaak gevallen en inmiddels heeft de zanger alweer tijd geleden zijn tweede album uitgebracht.Breathing behoort tot zijn tweede album en is inmiddels uitgekomen in Nederland. Dit liedje heb ik al tijd geleden ontdekt, maar toen ik hem op de radio hoorde was ik wel erg verrast dat hij hier in Nederland is uitgebracht.Ik heb inmiddels het liedje alweer vaak geluisterd net als alle andere singles van zijn tweede album Future History. Mocht dit liedje zeker jouw smaak zijn, dan raad ik je aan om even wat meer singles van zijn album op te gaan zoeken. It girl is ook een grote favoriet van mij.

Welk liedje hebben jullie pas geleden weer herontdekt?

2 comments:

Mariette zei

Ahh leuk liedje! Nou herontdekt is het niet echt maar ik luister Somene Like You weer vaak!

Liefs, Mariette

Pippi zei

Hurricane van Bob Dylan en ik draai het steeds opnieuw:)


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights