vrijdag 30 december 2011

postheadericon Het jaar 2011

 
2011 is het jaar dat ik een beautyblogger ben geworden. Ik heb mijn blog gestart net nog in 2010, maar actief begonnen met bloggen heb ik gedaan in het jaar 2011. Op 29 december bestond mijn hobby, mijn 'kindje, mijn site Diva of Geneva, alweer een jaar. 2011 is ook het jaar dat erg zwaar voor mij begon.
De eerste maanden: Ik was in de eerste maanden van het jaar, tot ongeveer juni, bezig met het afronden van HBO Pedagogiek. Ik had het in de maanden erg zwaar, omdat het niet altijd even lekker verliep met mijn afstudeeropdracht. Door er kei- en keihard aangewerkt te hebben, was ik toch in één keer geslaagd en was en ben ik nog steeds zo trots op mijzelf.

Ik heb in het jaar 2011 ook ontslag genomen bij mijn baan bij de broodafdeling in een supermarkt en ben ik begonnen als flexwerker in de Kinderopvang. Dit is wat ik ook nog steeds met heel veel plezier doe! Het flexwerken bevalt mij op zich wel. Iedere dag een nieuwe uitdaging, maar soms is het daarentegen ook erg vervelend, als ik iets verder moet reizen. Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak.

Ik ben heerlijke weekendjes weggeweest naar Preston Palace en Maastricht.

Ook ben ik nog op vakantie geweest naar Alanya, eind Oktober! Daar ben ik heerlijk bijgekomen, van alle stress en heerlijk genoten met mijn vriend. Dit heeft ons allebei echt heel veel goed gedaan!
Het einde van het jaar 2011 had ik mij ook heel anders voorgesteld. Ik ben zelf heel erg veel ziek geweest, vanaf dat ik terugkwam uit Turkije ben ik verkouden geworden en dat werd steeds van kwaad tot erger. Meerdere bezoeken aan de dokter en een doos vol medicijnen verder, heb ik de maand november en december erg kwakkelend doorgebracht, waardoor mijn weerstand echt helemaal weg is. Waardoor ik zelfs met kerst ziek thuis zat. Laat 2012 jaar een beter jaar worden qua gezondheid! Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling, vooral heel veel geluk en gezondheid in 2012!

16 comments:

Chantal zei

Je hebt wat mooie dingen meegemaakt! Wel erg vervelend dat je aan het einde van dit jaar zo vaak ziek was, maar dat kan in 2012 dan alleen maar beter! :-)

Anoniem zei

Leuk artikel :)

Liesbeth zei

Leuk artikel! Da's ook 'n jaar geweest vol verrassingen en aanpassingen! :) Alvast een gelukkig nieuwjaar voor jou!

Yara zei

Leuk artikel :) Jij ook alvast een fijne jaarwisseling.

Unknown zei

Wat een leuke terugblik, wel jammer dat je zo ziek was met kerst. Alvast een gelukkig en gezond 2012 toegewenst :)

Pippi zei

Als je zo eens terugkijkt op 2011 heb je een hoop gedaan. Hard gewerkt, Kelly!
Dat 2012 maar een succesvol jaar mag worden waarin je wensen uitkomen. En blijf vooral gezond:)

Miranda zei

wat leuk om te lezen. Ik wens je alvast een fijn en gezond 2012 toe!:D

Scarlett zei

Leuk! Ik vond 2011 niet super haha. Fijne jaarwisseling & nieuw jaar!

Unknown zei

Leuk artikel! Hopelijk wordt 2012 hetzelfde voor je!

PinkFairy zei

Al met al een goed jaar dus :) Heel veel gezondheid in 2012!!!

Naomi zei

Leuke dingen heb je meegemaakt!

Doe je al mee aan de give-away op mijn blog?
http://xiloveyouso.blogspot.com/2011/12/give-away.html

xxxx

Judith zei

Wauw, klinkt leuk allemaal! Leuke foto's en alvast een gelukkig nieuwjaar :)

Lonneke zei

Klinkt als een goed jaar!
Echt knap dat je in 1 keer bent geslaagd voor zo'n moeilijke studie.
Heel veel succes nog met alles en alvast een heel fijn nieuw jaar : )
x liefs Lonneke

fashionisaparty.com zei

ik wens je inderdaad een betere gezondheid en nog veel plezier in je baan toe!

beautyforgirls zei

Je hebt een goed jaar achter de rug, als ik dit zo lees. Ik wens jouw een goed 2012 toe.
Liefs, xxx

TheArtIsMakeup zei

ik hoop vooral dat je gezondheid in 2012 je niet zo in de steek laat en dat je een mooi gezond 2012 mag hebben :D


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights