woensdag 5 oktober 2011

postheadericon Sephora Blush Me Trio ´s

Tijdens de 3 voor 10 euro weken bij Sephora kocht ik onder andere deze twee Blush me Trio blushes. Ik kocht ze in de kleuren Abricot (licht) en Brun. Beide kleuren vond ik er erg mooi uitzien en vooral de donkere kleur vond ik erg mooi. Benieuwd wat ik er van vind?


De swatches van brun, de blush met de donkerste kleuren.  De pigmentatie van deze kleuren blush vind ik wel aardig. Het kan nog beter kijk maar naar bijvoorbeeld de blushes van Sleek of Mac. Ik vind deze kleuren combinatie wel erg mooi bij mijn huid staan.

De blush met de lichtere kleuren. De kleuren zijn heel erg licht en sommige komen overeen met mijn huidskleur. Als blush vind ik deze kleuren even wat te licht. Ik ga de twee lichte kleuren gebruiken als highlighter, want daar vind ik de kleuren wel erg geschikt voor.

Ik ben wel tevreden over de pigmentatie van de blushes, alleen zou ik er niet de originele prijs er voor over hebben, dan koop ik toch liever voor wat extra een blush van MAC.

Heb jij ervaring met de blush me trio´s? Heb je nog wat kunnen halen tijdens de 3 voor 10 weken?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights