vrijdag 28 oktober 2011

postheadericon Aankopen Alanya (Turkije)

Ik was op vakantie in Alanya en dat is een grote stad in Turkije, met kleine souvenirswinkeltjes, maar ook grote designwinkels. Ik had wel bedacht dat ik wel wat mocht shoppen, maar ik wilde ook niet teveel kopen. Gelukkig is de kleding vaak niet helemaal mijn ding en pas ik ook niet alles vanwege mijn lengte. De broeken kan ik bijvoorbeeld echt niet aan, want die komen allemaal tot mijn kuiten. Benieuwd naar de swatches?

Natuurlijk kon ik niet op vakantie gaan, zonder één van de leuke Flormar of Golden Rose lakken aan te schaffen. Over de Flormar lakken had ik veel positieve dingen gehoord.
Ik kocht een paarse shimmer, een paars crème kleurtje, knal roze, oranje en een ideaal herfstlakje een grijze.

Ik ging op jacht naar andere kleuren dan die ik standaard pak. Ik vind zelf dat ik goed geslaagd ben en het was eigenlijk geen moeilijke keuze. Ik wilde 4-5 lakjes meenemen en dat is gelukt. Ik heb wel meerdere kleuren in mijn handen gehad, nog naar mijn vriend gekeken, maar die zij dat de kleuren die ik mijn hand had goed waren, dus ik nam deze mee. Voor alle bakken waar je in kon graaien, vond ik niet dat alle flesjes er mooi uit zagen. Sommige waren erg beschadigd, of waren gaan lekken. Ik heb de flesjes uitvoerig gecontroleerd en ze daarna meegenomen.
De lakken dekken goed in twee laagjes. De twee paarskleurige lakjes dekken zelfs al één laagje. Voor de intensiteit van de kleur, breng ik vaak een tweede laagje aan. Ik ben over allemaal lakken erg tevreden.
Voor de lakken totaal was ik maar 7,50 Lira kwijt, want ongeveer 3 euro is op het moment. Ik kocht ook een oogpotlood voor 1.50 Lira. Goede gepigmenteerde lakken voor zo weinig geld. Het is dat ze op het moment niet heel veel leuke kleuren hadden en maar goed aan de andere kant, want ik had er wel meer mee willen nemen. De donker paarse en roze kleur waren erg moeilijk om de foto te zetten, want de kleur komt niet goed overeen. Ze zijn in het echt wat feller.

Ik heb zelf nog geen tijd gehad om ze te dragen, dus dat komt er vast nog wel eens. Wat ik heb begrepen van de Flormar lakjes dat ze ook makkelijk een paar dagen blijven zitten zonder te chippen. Met de lakken van Golden Rose heb ik al ervaring dat ze goed blijven zitten.

Gaan jullie op vakantie ook opzoek naar nagellak/beautyproducten, of iets voor je blog?

1 comments:

Joan zei

Ik ben ook in Alanya op vakantie geweest :D helaas heb ik niet omgekeken naar beauty koopjes, maar het linkse lakje verkoop ik. Toevallig!
Mooie kleurtjes heb je meegenomen zeg en zeker niet duur!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights