dinsdag 27 september 2011

postheadericon Zalando & Outfit of the day

Jullie kennen vast allemaal wel de reclames met de gillende meiden, omdat er schoenen worden geleverd van Zalando. Ik denk dat er niemand om Zalando heen kan. Zalando verkoopt niet alleen erg leuke schoenen, maar ook heel veel soorten kleding. Er is super veel keus en ik zelf vond het ook moeilijk om wat leuks uit te kiezen.
Een merk waar je mij voor wakker kan maken is het merk Vero Moda en Only vind ik natuurlijk dan ook erg leuk. Vero Moda is merk dat bekend staat om de leuke, hippe, maar vooral betaalbare kleding. Door de weeks draag ik bijna geen jurken, omdat ik het niet lekker vind werken met een jurkje aan. In het weekend draag ik daarom graag jurken en de jurken van Vero moda zijn voor mij erg geschikt. Ik vind de jurken vaak niet standaard en de maten zitten altijd als gegoten.


Tevens vind ik het nu erg leuk dat Vero Moda ook lingerie gelanceerd. Een betaalbare prijs voor leuk uitziende BH's, strings en pyama's. Daarnaast biedt Zalando ook een groot assortiment aan lingerie aan.




De levering van Zalando is super snel, de verzending en de retournering zijn gratis, wat voor mij zeker mee weegt in het bestellen. Het jurkje zit als gegoten en ik ben er super blij mee.

Wat vinden jullie van de kleding en schoenen die de website Zalando aanbiedt? Wat vinden jullie van mijn outfit? 

1 comments:

zeeshan malik zei

attractive..korting zalando
korting zalando
korting zalando


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights