zondag 4 september 2011

postheadericon Catrice - Blues Brother Vol. II

 Zoals jullie vast hebben vernomen, of door de lege schappen in het Catrice schap, of door de vele artikelen op verschillende beautyblogs, dat er enkele Catrice lakken uit het assortiment zijn gegaan. Assortiment wijzigingen betekent dat er ook nieuwe lakken worden toegevoegd aan het assortiment.
Van de week hoorde ik dat de nieuwe lakjes van Catrice waren gespot in Amsterdam Noord, dus op mijn laatste dag dat mijn OV jaarkaart gelde, ben ik snel gaan kijken.

Helaas was het schap van Catrice al door meerdere mensen geplunderd. Ik heb maar één lakje weten te scoren wat op mijn wishlist stond, voor de rest waren er nog wel wat lakjes, maar niet dé lakjes die ik wilde hebben. Gelukkig zitten de lakjes in het vaste assortiment van Catrice, waardoor ik de lakjes, vast wel een keer weet te scoren. Ik nam Blues brother vol II mee, ik had al wat swatches van dit prachtige, speciaal blauw lakje gezien. Ik ben niet in het bezig van Blues Brother vol I, maar ik heb vernomen dat deze kleur veel lichter is dan de tweede versie.
De lak is een prachtige blauwe lak, met glitters er in. De lak is wel wat aan de dunne kant, waardoor ik het eerste laagje niet erg fijn vond om aan te brengen. Naar mate het eerste laagje er op zit, lakt het tweede laagje ook meteen een stuk beter en lekkerder. Je hebt dan niet meer het idee, dat het een erg waterige substantie is.
Het lakje blijft, zoals we gewend zijn van Catrice, enkele dagen zitten en een goede topcoat verlengd deze dagen. Ik draag door de weeks geen nagellak vanwege mijn werk, dus ik heb hem deze er wat sneller afgehaald, dan dat de nagellak begon te chippen.
 
De prijs van het lakje is zoals we gewend zijn van Catrice €2.49

Hebben jullie de vernieuwde collectie van Catrice al gespot in één van de winkels? Hebben jullie lakjes op jullie wishlist staan?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights