dinsdag 6 september 2011

postheadericon Beauty Wishlist September 2011

Ik kan mij urenlang vermaken met het surfen op het internet naar leuke, nieuwe blogs, naar fashion sites en op sites waar de prachtigste make up te vinden is. Als ik iets heel erg mooi vind dan plaats ik iets op mijn wishlist. Zelf vind ik het altijd erg leuk om te zien wat mensen op hun wishlist hebben staan. Benieuwd wat ik op mijn wishlist heb staan?
MAC - Fluidline Eyeliner Black
Als er iets is wat al maanden op mijn wishlist staat is het de MAC Fluidline. Dit product lijkt mij erg prettig in gebruik. Ik heb er al meerdere reviews overgelezen en steeds begint het weer bij mij te kriebelen. Deze Fluidline, maakt niet te pikzwarte eyeliner strepen, dus als je daar van houdt, kan je deze wel skippen.
Sinds ik mijn eerst NYX lipsticks in mijn bezit heb wil alleen maar MEER! Wat een zachte creamy lipsticks zijn dit zeg en dat voor een zacht prijsje. Dit zijn de kleuren die ik nog wil hebben.
Frappucino - Indie Flick (matte) - Shocking Pink (matte) & Paris


De prachtige Leopard Blush van Too Faced. Ik vind dit gewoon al een prachtig product om naar te kijken!

De oogschaduwbasis van Too Faced wil ik nog steeds een keer uitproberen. Ik gebruik nu de MAC paint pot en daar ben ik super tevreden over. Over dit product hoor ik gewoon zoveel goeds, dat ik hem alleen daarom al vind uittesten!
De perfect koraalkleurige lipstick van Michael Todd. Dit zou dan tevens mijn eerste product zijn van Michael Todd. Deze prachtige lipstick draagt de naam Perpetual

Wat voor producten staan op jullie wishlist?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights