maandag 22 augustus 2011

postheadericon Wat neem ik mee qua make-up voor een weekendje weg?

Zoals jullie weten -gezien- hebben op mijn blog, ben ik vorig weekend 3 dagen naar Maastricht gegaan. Ik heb de foto's in twee delen (deel 1 / deel 2) met jullie gedeeld en nu wil ik laten zien, wat voor make up ik mee had naar mijn weekendje Maastricht. Ik heb zelf goed gekeken wat ik nodig had, zodat ik niet onnodig teveel meenam naar Maastricht. Mijn vriend vind al dat ik best wel wat 'rommel' meesleep en dat het toch vaak ongebruikt in mijn toilettas blijft liggen. Benieuwd naar wat ik mee heb genomen en vooral, wat heb ik echt gebruikt?

Op de foto's hierboven zien jullie wat ik allemaal mee heb genomen in één toilettas naar Maastricht. Naast mijn make-up, had ik ook nog toilettas met haarspullen en bodycreams.
Mijn favoriete Lipbalsem. Dit is ondertussen alweer mijn derde potje en sinds ik deze lipbalsem heb gebruik ik alleen maar deze, of mijn EOS lipbalms.Ik heb vrij snel last van droge/schrale lippen en gedurende dag smeer ik meerdere keren mijn lippen in met mijn Rosebud Salve. Dit product is dan ook veelvuldig gebruikt.
Een oogschaduwkwast, een bledingkwast en een kwast voor mijn blush. Voor mijn foundation gebruik ik geen kwast, omdat ik het liever met mijn vingertoppen aanbreng. Deze kwasten zijn dan ook zeker gebruikt, want deze kwasten behoren tot mijn dagelijkse routine.
Mijn MAC Rose Quartz, MAC Cheek Powder in My Paradise en Mineralize Skinfinish in Medium. De Rose Quartz is ongebruikt gebleven gedurend mijn weekend, omdat ik vaak koos voor My Paradise in combinatie met de oranje kleur van mij Inglot palette en een oranje-peachy lipstick.
Mijn eerste Inglot palette, bevat veel natuurlijke kleuren waar je de ultieme look mee kan maken. Bruin en oranje tinten passen erg goed bij mijn lichte huids- en haarkleur. De lichtbruine kleur gebruik ik vaak of in combinatie met de oranjekleur, of in combinatie met de donkerbruine shimmer.Dit palette heb ik dan ook gebruikt in Maastricht.
MAC- Chatterbox // Estee Lauder - Melon  // MAC - Cut a Caper
Chatterbox, is een geliefde lipstick in mijn stash, maar deze dagen heb toevallig toch meer gebruik gemaakt van de andere twee kleuren en Chatterbox in mijn toilettas gelaten.
Mijn favoriete oogpotlood en mascara van de Sephora // Loreal Superliner in Brown
Mijn oogpotlood en mascara gebruik ik echt iedere dag en de Superliner gebruik ik af en toe. Ik vind het soms in een ooglook wat te hard staan en ik kies er dan soms voor om geen eyeliner te gebruiken. Dit is ook het geval geweest in Maastricht en ik heb geen gebruik gemaakt van mijn eyeliner.
Mijn Trind-nagelvijl die zit standaard in mijn tas en gelukkig heb ik hem het weekend niet nodig gehad. Toch zal ik er altijd voor kiezen om een vijl mee te nemen in mijn tas, omdat ik het erg vervelend vind als mijn nagel afbreekt.
Toen ik foto's aan het maken was van mijn make-up stash, moest mijn vriend Timothy, ook zijn beautyproduct - zijn haarwax - ook op de foto zetten. Hij wilde laten zien dat je helemaal niet zoveel nodig hebt en dat hij gewoon alleen maar wax nodig heb. Hij zweert bij deze wax en we hebben laatst nog een hele zoektocht gedaan, om deze wax te bestellen via Ebay. Het is toen gelukt en hij heeft meteen een voorraad besteld, waar hij het hele jaar mee door komt.


Conclusie: Ik vind zelf dat ik niet echt teveel heb meegenomen, maar mijn Rose Quartz had ik dus wel thuis kunnen laten. Het verschilt wel heel erg per week, welke blush ik gebruik. Als ik misschien andere kleding aan had gehad, had ik misschien juist alleen maar gebruik gemaakt, van toch mijn geliefde Rose Quartz. Hetzelfde geld voor Chatterbox, toevallig heb ik er dit weekend geen gebruik van gemaakt. Soms draag ik hem weer juist zeven dagen in de week. Misschien dat drie lipsticks, toch wel wat overdreven was om mee te nemen voor een weekendje. Mijn vijl en mijn eyeliner heb ik toevallig niet gebruikt, maar deze zal ik wel de volgende keer gewoon in mijn toilettasje stoppen.

Zijn er nog producten waar jullie een review over willen lezen? Laat het mij dan ook weten in de comments!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights