vrijdag 19 augustus 2011

postheadericon Uitslag Winactie

Vandaag is de uitslag van de winactie die ik heb gehouden ter ere van mijn 100 volgers. Er hebben 74 mensen meegedaan en ik ben daar echt zo enthousiast over! Er hebben nog nooit zoveel mensen meegedaan aan een winactie op mijn blog! Ben je benieuwd of je de winnaar bent, van één van deze leuke pakketjes?
Ik heb door middel van een fruitmachine alle namen er in gestopt en de mensen die extra entry's hadden door middel van twitter of het 'liken' van mijn post op bloglovin' heb ik er dus meerdere keren ingezet.

De winnares van pakketje 1 is geworden: Jessica Damen
De winnares van pakketje 2 is geworden: Leontine

Van harte gefeliciteerd meiden! Zouden jullie binnen 48 uur jullie gegevens op kunnen sturen naar divaofgeneva@live.nl

Andere meiden niet getreurd, er komen nog meer leuke winacties aan en er staat er nog één online op de site: http://http//divaofgeneva.blogspot.com/2011/08/winactie-win-een-uilenketting.html

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights