vrijdag 5 augustus 2011

postheadericon OOTD Zaterdag 30 juli

Tegenwoordig ben ik het hele weekend vrij en dat bevalt echt zo goed. Ik heb een hele lange tijd, meer dan acht jaar lang een Zaterdagbaantje gehad, maar ik besloot een tijd geleden dat het nu echt genoeg was. Zaterdag is de dag dat ik het heerlijk vind om aan mijn blog te werken.


Alvast wat meerdere foto's nemen van producten, of van ooglooks. Zaterdag is de dag dat ik eindelijk iets langer mag slapen, niet te lang, want om 10 uur staat mijn lesauto alweer voor de deur. Na mijn rijles heb ik dan alle tijd van de wereld voor mijzelf. Vorige week zaterdag ging ik heel even naar de MAC in Amsterdam. Ik heb zelf niets gekocht, omdat ik de dag ervoor al drie producten bij de MAC had meegenomen. Smoked Ruby, Mineralize Skinfinish in medium en de prachtige Rose Quartz. Ik besloot alleen even mee te gaan met Tessa.

Zaterdag is het ook de dag om lekker mijn make up la open te trekken en mijn palettes er bij te pakken en lekker met make up te gaan spelen. Zaterdag avond ga ik vaak wat drinken, dus dan besluit ik in de middag al een beetje in mijn kast te gaan rondkijken.

Op de achtergrond zien jullie mijn lieve kat, Zoë.
Deze outfit had ik uiteindelijk in de avond niet aan gehouden, omdat het echt te koud werd om in Zandvoort rond te huppelen in mijn zomerbroek, van lekkere dunne stof. Ik besloot lekker mijn Uggs uit de kast te trekken en een spijkerbroek aan te doen, het werd helaas de donker om een foto te nemen van deze outfit.

Ik vind het erg moeilijk om tegen de zon in te kijken, dat is wel te zien op de foto's. Toch wilde ik deze foto's wel met jullie delen, omdat ik het zelf een hele leuke outfit vond. Ik heb lang getwijfeld wat ik op mijn nieuwe broek van Bershka moest dragen en toen kwam ik uit bij deze koraalkleurige top. Het was nog even te fris buiten, om alleen in een hempje te lopen, dus besloot ik er even een vestje overheen aan te trekken.


Zwart hempje - Vero Moda
Koraal kleurige top - We
Vestje - Primark
Broek - Bershka
Slippers - Papillio
Oorbellen: Six
Ik ben echt dol op de oorbellen van Six. Iedere keer als ik in Amsterdam loop, dan moet ik toch even naar binnen om te kijken of er leuke oorbellen zijn. Ik ga ook altijd naar buiten met minstens één paar oorbellen.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights