zondag 21 augustus 2011

postheadericon Fall Collection H&M

Alweer een te leuke collectie van HM. HM is echt goed bezig de laatste met de nieuwe collectie. Zo vind ik er tijden niets aan en nu zou ik alles wel willen bestellen. Sinds een paar dagen hebben ze de Fall Collection online staan. Ik vind het erg echt prachtig uitzien, maar niet alles is helemaal mijn smaak. Ik zou namelijk niet weten hoe ik de felle, opvallende items zou kunnen combineren. Toch heb ik een oranje vestje/jasje aan mijn winkelmandje toegevoegd, want die vind ik echt veel erg stoer. Wat ik er bij aan trek, moet ik dan maar kijken als ik hem binnen heb hihi.
Ik bekijk altijd alle foto's van de collecties, omdat ik het leuk vind om te zien hoe ze bepaalde dingen hebben gecombineerd. Ik doe altijd wat inspiratie op en probeer de laatste tijd ook wel wat meer dingen uit dan vroeger. Ik durf nu best met een oranje jurkje de straat op te gaan. Vroeger koos ik voor veilig, maar ik durf de laatste tijd wat meer te experimenteren.


Wat vinden jullie van het oranje jasje? Waar zouden jullie het mee combineren? Hoe het model het hierboven aan heb, zou ik het in ieder geval ook wel kunnen dragen. Ik denk dat het ook erg leuk staat op een wit of zwart jurkje.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights