vrijdag 29 juli 2011

postheadericon My first red lips

Op verschillende blogs zag ik de prachtige rode lippenstiften voorbij komen en toch durfde ik het toch heel lang niet aan om echt met een rode knal kleur te lopen. Ik had het wel eens op mijn lippen gedaan in huis, maar toch vond ik het op één of andere manier te opvallend om er mee over straat te gaan. Ik had het gevoel dat ik mijzelf te bloot gaf, maar dan op een andere manier.


Ik ben ook niet zo'n opvallend persoon vind ik zelf en ik had het idee, dat ik dan wel echt té erg opviel, in het straatbeeld. Ik ben meer iemand die wat meer van natuurlijke tinten houdt. De nude kleuren zijn ook mijn lijf geschreven en dat zie je terug in mijn kleding en make up. De laatste tijd vind ik het toch wel leuk om wat meer te experimenteren met producten. Het idee dat ik het niet durf, of dat het mij niet staat zijn natuurlijk nergens voor nodig, maar ik kan wel zitten piekeren om dat soort onbenulligheden.

Mijn vriend vond het echt heel erg fel en hij vindt het sowieso al tien keer niets als ik een fellere lippenstick draag. Hij vindt zo neutraal mogelijk het mooiste. Helaas vind ik veel kleuren lippenstick echt prachtig en ik heb er ook genoeg in mijn stash zitten en ik voeg er regelmatig nog wat mooie kleurtjes aan toe. Ik vond het zelf heel erg meevallen en ik ben er even mee naar de winkel geweest. In de avond hadden wij de BBQ en ook daar droeg ik deze lippenstift. Ik kreeg er meerdere complimenten over, dus ik besloot deze 'ervaring' maar even met jullie te delen.


Wat vinden jullie van de kleur Rood bij mij? Vaker doen, of toch maar in mijn stash laten zitten?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights