zondag 31 juli 2011

postheadericon FOTD Zaterdag 30 juli

Ik heb het de laatste tijd erg druk, met werken en wat volgeplande weekenden, dus ik moet even goed voor mijzelf plannen, wanneer ik tijd ga vinden om foto's te maken voor mijn blog. Daarbij kamp ik ook met een camera, die niet altijd goed doet wat ik wil. Ik ben opzoek naar een andere camera, maar er is echt zoveel keus, dat ik echt niet weet welke nou het meest geschikt is voor mij! Vandaag heb ik een FOTD voor jullie!  Benieuwd wat ik hier allemaal voor heb gebruikt?
Biodermal PCLE créme
Make up studio foundation in Almond
MAC Mineralize Skinfinish Naturel in Medium
Essence Concealer Stay all day 16h
MAC Mineralize Skinfinish Semi Precious in Rose Quartz
MAC paint pot in Soft Ochre als oogschaduwbasis
Wenkbrauwpotloodje van Rimmel
Sleek palette in Paraguaya 
Sephora mascara
Sephora oogpotlood
Estee Lauder - Melon - Lasting Shimmer

Wat vinden jullie van mijn FOTD? Beniewd naar mijn outfit? Die komt later nog online op mijn blog!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights