woensdag 29 juni 2011

postheadericon Sleek Pout Polish Monte Carlo

Alweer het laatste item uit de Mediterranean collectie van Sleekm namelijk de Pout Polish in de kleur Monte Carlo. Ik bestelde Monte Carlo bij Enchantra voor de prijs van 6.49€. Dit is gepigmenteerde lippenbalsem met SPF 15. Ik vind het erg fijn dat het tegelijkertijd ook een zonnebescherming is. Ik heb hem de laatste dagen met de hete temperaturen veel gebruikt! De pigmentatie is goed, maar niet dekkend zoals een lipstick. Het eerste wat mij opvalt als ik hem open doe is de heerlijke zoete geur die mij tegemoet komt. Het ruikt heel erg fruitig en ik vind het heerlijk.

 De lippenbalsem Monte Carlo is een fel roze kleur
Swatches op mijn hand. Zoals je ziet komt er voor een lippen- balsem/conditioner erg veel pigmentatie van af.

 Mijn lippen gescrubt om de velletjes weg te halen, voor de rest heb ik hier niets op.


Een laagje Monte Carlo aangebracht op mijn lippen! Je ziet een roze gloed over mijn lippen en de lippenbalsem voelt heerlijk zacht aan. Ook laat de balsem een glossy laagje achter, wat ik erg prettig vind. Het glossy laagje is niet plakkerig wat ook een voordeel is! Ik ben tevreden met mijn Pout Polish. Ik denk niet dat ik er meerdere ga bestellen, want als ik voor kleur ga, dan neem ik liever een verzorgende lipstick. Ik vind deze gewoon prettig, om een subtiel kleurtje om je lippen te hebben én vooral dat die mijn lippen beschermd tegen zonnestralen. Mijn lippen worden namelijk enorm droog van de zon.

Hebben jullie ervaring met een Pout Polish?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights