woensdag 1 juni 2011

postheadericon Antibiotica kuurtje

De volgers, die ik heb op twitter zullen het allang hebben gelezen dat het de laatste tijd niet echt goed met mij gaat. Ik ben erg aan het kwakkelen met mijn gezondheid. Ik heb er laatst ook een stukje over geschreven op mijn blog. Ik ben al langere tijd onwijs aan het hoesten en ben daarnaast ook snotverkouden. Ik dacht ook aan een gewoon verkoudheidje die vanzelf over moest gaan. Ik merkte wel dat de verkoudheid op mijn longen sloeg en dat ik het steeds benauwder kreeg. Na een nacht niet kunnen slapen, door de vreselijke hoest. Mijn vriend kon dus ook niet slapen, omdat ik hem wakker blijven hoesten. Heb ik een afspraak gemaakt bij de dokter. Ik heb vannacht weer de halve nacht niet kunnen slapen en vanmorgen was het zover dat ik eindelijk naar de dokter mocht. De dokter vond het erg goed dat ik gekomen was en ze vond mij er ook echt super bleekjes uitzien. Ze heeft naar mijn longen geluisterd en dat was helaas niet goed. Ze hoorde geluiden van bronchitis en een longonsteking. Daarnaast is mijn bijholte en mijn trommelvlies links flink ontstoken. Voor al deze klachten heb ik een antibiotica kuur gehad van een week en hopelijk slaat deze snel aan.

Ik zal proberen, als ik mij goed voel een blogpost te schrijven en ik hoop vooral dat ik mij heel snel weer beter voel.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights