maandag 23 mei 2011

postheadericon Silver shatter

 Een paar dagen geleden vroeg ik of jullie de Silver Shatter van O.P.I. ook over andere lakken wilde zien. Een paar van jullie wilde de Silver Shatter, over wat donkere kleuren heen zien. Ik heb 2 donkere kleurtjes uitgekozen, Zoya - Kelly en O.P.I. Sky teal we drop) en daarover heb ik een laagje Silver Shatter aangebracht.


Wat vinden jullie van dit resultaat? Je ziet zo het contrast van de Silver Shatter heel erg goed! Hij crackt echt heel erg mooi! Ik ben fan van de Silver Shatter en ik zal hem dan ook regelmatig gaan gebruiken.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights