maandag 30 mei 2011

postheadericon Londen streetstyle


Bij deze streetstyle wordt de outfit van modeblogger Susie Bubble onder de loep genomen. Susie's look is een regenboog van pasteltinten. Ze draagt een witte oversized blouse met een blauw- en geelkleurig vestje eroverheen. De maxi-rok heeft veel plooien en loopt van roze geleidelijk over in geel. Ze maakt haar look af met een paar kekke schoenen. (bron: http://www.glamour.nl/fashion/streetstyle/london-streetstyle-bubble-style)
Ik wil graag wat meer fashion artikelen plaatsen, op mijn blog, als jullie dat leuk vinden. Ik vind het erg leuk, om wel eens wat inspiratie te halen uit foto's op het internet. Ik ga ook proberen, om volgende weekend even een outfit of the day voor jullie te fotograferen. Ik ben namelijk eindelijk eens wat extra dagen vrij!

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening van de look, van modeblogger Susie Bubble.
Dit is naar mijn mening, een hele aparte look. Het lijkt net alsof ze uit een oude, klassieke film is weggelopen. Ik houd enorm veel van pasteltinten, maar ik vind dit echt over de top met elkaar gecombineerd.
Ik vind haar blouse en vestje wel weer erg leuk, maar ook nog de pastelkleurige roze, lange rok eronder vind ik wat teveel van het goede. Ik vind haar schoenen zeer apart, maar niet lelijk. Ik weet niet zo goed wat ik van de schoenen moet vinden.Ik ben misschien dan toch wat meer van, doe maar normaal, dan doe je toch al gek genoeg. Ik ben namelijk best wel een nuchter persoon.

Wat vinden jullie van de look? Houden jullie van over de top, gecombineerde looks?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights